Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 12:19 - не ме пипай...самоДело!
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1988 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 18.05.2018 12:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image

Я да видим...

12:01 Един директен въпрос:

Можете ли утре сутринта да застанете пред огледалото и да се погледнете в очите с чувството, че сте начисто с живота си?

Гордеете ли се от себе си? Или след като сте отишли при работодателя си, сте продали душата си — вашето Аз — и сте подвили опашка? Доставя ли ви удоволствие да лицемерничите и да вършите неща, които отдавна ви лазят по нервите


  Автор: Митрополит Йеротей Влахос

(Продължение)

Да устоиш на дявола изисква сила и търпение: опълчете се против дявола, и той ще побегне от вас (Йак. 4: 7). Не е нужно да правим каквито и да е отстъпки или да предаваме и най-малката част от себе си на дявола: нито давайте място на дявола (Ефес. 4: 27). Нужно е да се борим, а не само да посрещаме нападките и „да воюваме против демоните” (Св. Йоан Лествичник). Както той отбелязва другаде, дяволът ни напада там, „където му отвръщаме с най-голяма сила“, тъй като иначе няма да може да ни навреди.

Един от начините на борба с демоните е като противоречим на внушаваните от тях помисли. Светите Отци ни учат, че докато сме новоначални в духовния живот, не трябва да влизаме в разговор с дявола, тъй като той, като опитен във воденето на спорове и представяйки се като светъл ангел, може да ни измами. Някои от светците, обаче, притежаващи големи духовни дарования, влизали в диалог с дявола и го оборвали. Те са ни оставили следните примери.




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - не пипай Юлия, непредвидима е моята Сила, и Любовта ми към Истината..
18.05.2018 12:20
Нужно е да се борим, а не само да посрещаме нападките и „да воюваме против демоните” ..
цитирай
2. troina - няма кой да измами Юлия, поне не е в този блог..
18.05.2018 12:22

/не трябва да влизаме в разговор с дявола, тъй като той, като опитен във воденето на спорове и представяйки се като светъл ангел, може да ни измами./
цитирай
3. troina - Очаквам отговор ей тук..КОЯ си ти, жено?..
18.05.2018 12:23

tunaom
Да се спасим сами!
от: tunaom

Един директен въпрос: Можете ли утре сутринта да застанете пред огледалото и да се погледнете в очите с чувството, че сте начисто с живота си?
преди около 1 часа
цитирай
4. predatorkapredatorka - пак ли уплаших...2-3 ма лилипута
18.05.2018 12:30
чак инвесторите ме свалиха,
и те в ла-ната, разб. се..
та така,бай ЛексеДъртимен...за картела в блога,
ще видим кой лъже, и кой маже..

цитирай
5. predatorkapredatorka - как па си избрах..Дяволица с 666 рОга..
18.05.2018 12:32


това Блого-.чудо ме тормози от 1г.
ще се видим в ОФИСА на инвестора.
Казах!
Юлия съм

13. rosiela - Аз имам друга тактика, но тя е за непукисти:
17.05 22:22
или не отговарям нищо по почина : " убий простака с мълчание", или, които ме вдъхновят с простотията си, им барна нещо саркастично, припознаят се и не спят.
Вярно е, че мнозина свестни временно или постоянно напускат, пишат ми, че не издържат, въпрос на чувствителност.
Аз обиграх отдавна непукизма и вдигам кръвното на лудите. Не че ти го препоръчвам, но много действа. Наслука.
цитирай
6. troina - после, що ме четат..бе Delo...:))))
18.05.2018 12:40
ами интересна съм..
сравнение с тази путетична плява тук, и тези недоразбрани педали..
и аз не знам, какви идеи ми идват ,и откъде..
и как така,а мога и повече, работя се пак
сигурно и БОГ си умира от смяхх с мен..
инак, живота е скука, признавам, без това бих умряла...
цитирай
7. saankii - на БОГ на коленете седя, и се смея ли,смея...
18.05.2018 12:47

Времето не работи за нас, уви..
против нас е,дори..
и как ли, да се опитвате,да го
затворите в шепа, винаги си личи...
kолко виртуални са нашите мечти..
и как бързо изтичат като пясък между пръстите ни..
като отдавна жадувана целувка,
като онази, топла копняна милувка..
и,нищо ,и никой не може да спре..
онова безмилостно категорично решение..
на далечните строги Богове..

Джули Невърленд
16 05,2018
цитирай
8. troina - не е важно да поствате като луди..до безкрай..
18.05.2018 12:57
важно е да може да застанете зад всяка ваша изречена Дума
каквото и да ви струва това..даже/и Първа/ ха хах аа
нали така, кумоДело
кажи и,бе миссане, нали си бил рицар от Космоса...
хихи
цитирай
9. milady - до къде я докарахме..модерни времена..
18.05.2018 13:16
аз да доказвам, че съм Юлия
жена, и Воин Пътешественик..
а, лЕкса да доказва, че бил мъж,а не ..ла но на дъжд
многооо динамично и..вълнуващо, не заспивайте..
цитирай
10. troina - blogoff bokluk..защо ходиш след мен..я,виж си твойта тъпа труткъ дома..
18.05.2018 18:04
Последни 20 регистрирани посетителя

16:59 - blackpredator
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 721461
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031