Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2018 10:43 - Търся Място и аз под Слънцето!! дайте Глас!
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 3077 Коментари: 9 Гласове:
8

Последна промяна: 22.05.2018 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ето този Текст,ще копирам..докато издържа на Съпротивлението..



20.05 22:03 - Втори ден изкупни цени 1, 80 лв. за килограм розов цвят. автор: eloiz категория: Изкуство image 
прочетен: 476 коментари: 0 гласове: 0 

Днес отново не ходихме да берем рози. Утре също няма се ходи, колеги, нищо, че министър Румен Порожанов , според днес.бг, БНР и още някой се срещнал с "розопроизводители в Карлово". Във фейсбук чета как хората препоръчват да се берат рози до обяд, иначе не било добре за рандемана. Аз обяснявам, че не е добре, дето цените от миналата година са паднала три пъти, и че рандеманът вече е на земята, тъй като никой не е ходил да бере розите за втори ден, отсреща ми говорят, че трябва да ги бера до обяд. И ние с нашата бригада, колеги, ги брахме до обяд, преди да паднат цените на 1, 80, както и другите колеги берачи на нашата нива, доколкото можах да видя, както и други берачи на нашето поле - хората бяха дисциплинирани, идваха в пет сутринта, по тъмно, да се борят с ревматоидния си артрит, без никаква идея, че ще ги снимат за вестници и списания, защото приличаме на нищо в нашите найлонови чували, обвити отвсякъде, за да се предпазим от сутрешната влага, от пет сутринта колеги бяхме там, и работехме до единайсет и половина, защото розите наистина бяха много, а ние бяхме малко - само 12 души на 25 декара. На другите места по нашето поле бяха по-зле и от нас - в много от случаите, розоберачите висят до три следобед, защото просто не могат да оберат нивата, а цвета пада, пада... Маслодайната роза трябва да се бере, колеги, за да поникне по-бързо нова, независимо от качеството й. 
Утре цените отново ще бъдат 1, 80 лв.

    
07:40 - ето това е ПРОБЛЕМА на БЪЛГАРИЯ..идва ми да вия от Мъка.. Автор: troina Категория: Тя и той   image 
Прочетен: 1024 Коментари: 11 Гласове:  5  
Последна промяна: 09:25 
  imageimage
 


20.05 22:03 - Втори ден изкупни цени 1, 80 лв. за килограм розов цвят. автор: eloiz категория: Изкуство   image 
прочетен: 476 коментари: 0 гласове:  0  
  imageimage



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. troina - искам Блог Вълна..давайте да съборим хейтърите и помпата Му..
21.05.2018 10:45
защо търпите още?

защо Дядо борн е тук посреднощ с миризливи картинки, и видео
защо пърдяторът има само паразитни „ постинги“?
защо мара и вондерка се крият зад мн.имена..
защо не покажете позиция, смелост, достойнство..ГНЯВ...а само пЪрва?
така ще си отиде България..то..какво ли остана..
цитирай
2. troina - блг, tota, за достойнатa позиция..
21.05.2018 10:55
айде по-смелоо..
аз няма да се откажа..
имам тежка Карма..Голата Истина...
ще се радвам на всяка подкрепа..
не се страхувайте хора..
не ме касае Първа, 4г бях на първа заради..пърдяторът
а,и най Великият „хакер“, мастър Го е с мен, не забравяйте това
не съм решила да Го помоля..
цитирай
3. milady - непредвидима е моята Сила, защото имам кАуза,Идеал/може и да ви е смешно..
21.05.2018 11:06
оня ненормален Анонимник,касапина със сатъра,
10:14
ги помпи наред..ето вижте..и днес..п-ва..
червените мухоморки, Петорката на Блейко
баба вондер, с 99 имена..
мара елинора шамбалова, и нея...
€кономичното откъм акъл..
благовестие, също/ сорри,мила за твоята „издухана духовност“..
и Дааа , те се договарят на лС
инак не става..
а, вие,бъдете, просто хора..с л.имена и Дума..
цитирай
4. troina - блг,Чу!!
21.05.2018 11:40
знам, че си 100% Мъж на мястото си..
радвам се,че ме разбираш, и че те познавам..
Успех, и Честито Висока награда!

цитирай
5. predatorkapredatorka - 6+...съм аз..
21.05.2018 11:46
ами, нямам помпа,лаик съм..с 2-3 ник-а..
но,пък имам...мерак..
мисля, че е на хубаво..
по-хубаво от въртеливи дъртешки рими по 25ч в блога, и то 10г!!
и 7 млн. китайчета почервеняха от ..срам, кумоДелло..
цитирай
6. milady - най най тъжната Държава на света, с най нещастния народ, Уви!! Великите тракийци..
21.05.2018 12:10
след като има..путетични нагли..безработни..бабки,
да пускат путетика на килограми, като баба амброзия/ Донка Тонева /Вондерична, а бе как ги снасяш бе лудо?
защо аз да не пусна тази Тема..
най най важната..Бъдещето на Родината, и децата ни..
другото е..прах на вятъра, в..очите на хората..
аз съм Юлия
цитирай
7. milady - пазете се,Хора!! тук има самотна пенсионерка/70/ с безброй профили/ и мъжки!
21.05.2018 12:19
Чудно, чУдо се зове..гадината ехидна, подмолна..
втрещена съм,от 1г Я наблюдавам..
НЕ очаквах ,признавам, аз с..моя Добър Опит!!
камо ли вие..добричките, нефелни, наивни..непукисти..
цитирай
8. troina - ето този Текст,ще копирам..докато..мога..
21.05.2018 12:21




20.05 22:03 - Втори ден изкупни цени 1, 80 лв. за килограм розов цвят. автор: eloiz категория: Изкуство image
прочетен: 476 коментари: 0 гласове: 0
imageimage
Днес отново не ходихме да берем рози. Утре също няма се ходи, колеги, нищо, че министър Румен Порожанов , според днес.бг, БНР и още някой се срещнал с "розопроизводители в Карлово". Във фейсбук чета как хората препоръчват да се берат рози до обяд, иначе не било добре за рандемана. Аз обяснявам, че не е добре, дето цените от миналата година са паднала три пъти, и че рандеманът вече е на земята, тъй като никой не е ходил да бере розите за втори ден, отсреща ми говорят, че трябва да ги бера до обяд. И ние с нашата бригада, колеги, ги брахме до обяд, преди да паднат цените на 1, 80, както и другите колеги берачи на нашата нива, доколкото можах да видя, както и други берачи на нашето поле - хората бяха дисциплинирани, идваха в пет сутринта, по тъмно, да се борят с ревматоидния си артрит, без никаква идея, че ще ги снимат за вестници и списания, защото приличаме на нищо в нашите найлонови чували, обвити отвсякъде, за да се предпазим от сутрешната влага, от пет сутринта колеги бяхме там, и работехме до единайсет и половина, защото розите наистина бяха много, а ние бяхме малко - само 12 души на 25 декара. На другите места по нашето поле бяха по-зле и от нас - в много от случаите, розоберачите висят до три следобед, защото просто не могат да оберат нивата, а цвета пада, пада... Маслодайната роза трябва да се бере, колеги, за да поникне по-бързо нова, независимо от качеството й.
Утре цените отново ще бъдат 1, 80 лв.
цитирай
9. troina - аФтора е със сбъркано ДНК/ мисли се за мъж в поза..„75“
22.05.2018 09:04
кой е афтора на дядовата миризлива..партенка?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 725383
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031