Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2018 10:04 - кофти тръпка,predatorkaта..идваа..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 2700 Коментари: 20 Гласове:
4

Последна промяна: 02.02.2018 12:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

               image





image



















Гласувай:
6


Вълнообразно


1. predatorkapredatorka - имало един черен galfon,
02.02.2018 10:06
който решил,да ме отваря на..Овертон,
а, бе празен..розофф балон..
спри да се друсаш с..одеколон..
/добавяйте, отворен е..поста
цитирай
2. predatorkapredatorka - многоо сме.. горещи антикомунета,инак..
02.02.2018 10:09
да ви таковам у народа обречен,клет..
как живеете така,24ч, в лъжа и измама..
и изобщо, живеете ли..
прав е бил оня Дядо Славейков..
/ без извинение..
цитирай
3. troina - докато в България,нещата са така,
02.02.2018 10:19
ще ..вървите назад..
умните, добри, почтени хора се реализират,
а, празнодумните, суетни, лъжливи копелда ци..
само..във форумите се пъчат,и бричат..
казано е ..
Съзнанието определе Битието/Джулия Маркс..
/айде, обориме червено черен мошеник,който се писал..хищник..
и, вие търпите това 10г..
хак ви е, мили събл00герчета..
цитирай
4. cortana - :)
02.02.2018 10:31
predatorka написа:
имало един черен galfon,
който решил,да ме отваря на..Овертон,
а, бе празен..розофф балон..
спри да се друсаш с..одеколон..
/добавяйте, отворен е..поста
По-скоро се явява обертон. Фалшиво резониращ на ограничен тотално камертон. :)
цитирай
5. troina - тук..бъка от Мъжаги с педерация, сбъркани са нещата у Бългерия, сбъркани.хоораа..
02.02.2018 10:46
инаК,всички слаби мъже мечтаят за „силната ръка“/ това се вижда отстрани
не виждам логика и разум в отговора ти,не са така прости нещата,
и, никога не са били..
докъде я докарахме, Сталин да защитаваме, и..путКин,новият Сталин, тоже..
Молодец!

Коментарът чака одобрение
Постинг: Репресиите на Сталин. Мисли и измислици
Автор на постинга: mt46
цитирай
6. troina - опс, да допълня..
02.02.2018 11:03
Чудотворните пУтеси, също са с 10годишна педерация
и ..7 000 000 Рози /отзадЕ
лицемери,имате грях до 9то коляно, носете си го..
моята Душа е празна и красива...чисто Нова..
цитирай
7. saankii - тъй като гледам..
02.02.2018 11:16
само моите постинги са кратки, ясни, точни..
без лаладжилъци,лицемерия,
и..компресии..
така е правилно, и така ще бъде!
обещавам..
цитирай
8. predatorkapredatorka - мързи ме да отварям нов Постинг,а бай маринчо открай време е с педерация,и против...онез лошите..
02.02.2018 13:04
13:01 - мдаам..тук стана такъв компот..
маринчо, само да те запитам,
как успя да го набъркаш тоз тюрлю гювеч!!
нерде комунизма,фашизма, либерал..алабализма..
че, и..джанДъризма..
та, да си дойдем накрая на думата за..онъз работа..
това не е нормално, да ревете по форумите,
а да не си вземете по една булка, и да си отгледате по..2-3 деца
хаа, тогаав белким, ще чуем нещо нормално.
на мен никой не ми пречи, и никой не ми помага..
Всеки сам избира, как да живее, и нищо не може /а и не бива да се
предприема с-у тази Свобода..
за мен това е Идеала, за вас, вие си мислете..
нема нужда от многоо локумени статии на 33 ма философи..
нарича се естествен подбор...
Еволюция..
точка..

Коментарът чака одобрение
Постинг: Новите фанатици и полезни идиоти
Автор на постинга: mt46
цитирай
9. blackpredator - абе нали се сещаш
02.02.2018 16:04
че съм отдавна в блога и нито ти, нито ручилото ти ITГетю, мое да впечатлите
почитателите на акордите на Блеки
обертон ами, за разлика от оберкелнера...
цитирай
10. saankii - ако тази досадна дислексия я имаш за оригинална, ..
02.02.2018 17:11
спокойно може да теглиш чертата на една 10г.тотална регресия..
даже..елем.речник ти липсва,с което да ме убедиш
поне в някаква що годе разумна идея..
Я булгар, булгар, и да Здравствует ПутъКин!
само идиот може да те вземе 5 мин насериозноо
тъпо, блякчоу, ама многоо тъпо, и жалко..
но, при такъв антураж, това не ме учудва..
закономерна инволюция..
цитирай
11. cortana - Именно!
02.02.2018 17:49
Абсолютно беден речник, насилствено 'изпъстрян' с блеккретенизми, в повечето случаи неуместни, смешни и тъпи. Купища правописни, правоговорни и други видове грешки. Пълна липса на интелигентна смисленост на постинги и коментари.
С две думи: глупак на квадрат. Упс, това са три думи. Квадратен глупак. Тези вече са две. :)
цитирай
12. predatorkapredatorka - ТО няма едно смислено изречение, аз търся идея..
02.02.2018 18:39
толкова може..троля..
многооо го сърби, ама...
цитирай
13. getmans1 - . . . Споко, с коментарите компес...
02.02.2018 22:17
... Споко, с коментарите компесираш, че и ... горница:)))


saankii написа:
само моите постинги са кратки, ясни, точни..
без лаладжилъци,лицемерия,
и..компресии..
така е правилно, и така ще бъде!
обещавам..

цитирай
14. getmans1 - На тоя съм му едничката радост и. . . ...
02.02.2018 22:21
На тоя съм му едничката радост и ... работа. Да ме разнася като поп кандило из блога.
Да гойВа, рекъл мъдреца от Делиормана и си почесъл гащите по чатала.

blackpredator написа:
че съм отдавна в блога и нито ти, нито ручилото ти ITГетю, мое да впечатлите
почитателите на акордите на Блеки
обертон ами, за разлика от оберкелнера...

цитирай
15. cortana - 14. getmans1
02.02.2018 23:35
Ти не си разбрал. :)
Това 'ITГетю' е насочено към мен. В качеството ми на профил на Жоро. :) :))))
цитирай
16. getmans1 - . . . Много добре съм разбрал, мил...
03.02.2018 00:35
... Много добре съм разбрал, миличка и ако се размислиш малко ще видиш, че и аз съм прав. Решил си е човека да прави от мен някаква мярка а този факт нали разбираш, че ме засяга.
Тоя интригантин ми е прозрачен като джам.

cortana написа:
Ти не си разбрал. :)
Това 'ITГетю' е насочено към мен. В качеството ми на профил на Жоро. :) :))))

цитирай
17. cortana - 16. getmans1
03.02.2018 01:16
Аз също разбрах, че си разбрал, но реших да завържа разговор. :)))
Това не, че трябва да те радва, но по-добре да те свързват с личности, отколкото с виртуални импотенти. :)
Блогърът 'littleblacklizard' няма творчество. 99% от постинги те му са безсмислено и компенсирано заяждане с някого. Но то е така: който е смачкан в реала, се мъжее във виртуала. :)
цитирай
18. getmans1 - . . . То, интригантството тука в б...
03.02.2018 01:56
... То, интригантството тука в блога си е спорт и когато няма зла умисъл е, и забавно но понякога се прекалява. И това го правят хора, които даже не си дават сметката, че точно аз съм „тръна“ в задниците им.
Когато засягат само мен, аз даже се кефя но това „ ITГетю и свързано с cortana“ ми идва в повече. Ако беше директно към СТАР сигурно щях да го подмина, Жоро няма нужда от подкрепата ми, ни директно ни индиректно.
В края на краищата аз и cortana едва ли сме разменили и два лафа, от къде на къде тоя фрустрирания от мен и Жоро ще му се привиждат все „бели мишки“ и ще ни лепи етикети обедни и за двамата ни.
Приятна вечер опа, то вече нощ!



cortana написа:
Аз също разбрах, че си разбрал, но реших да завържа разговор. :)))
Това не, че трябва да те радва, но по-добре да те свързват с личности, отколкото с виртуални импотенти. :)
Блогърът 'littleblacklizard' няма творчество. 99%от постинги те му са безсмислено и компенсирано заяждане с някого. Но то е така: който е смачкан в реала, се мъжее във виртуала. :)

цитирай
19. predatorkapredatorka - момчета, нядявам се, че се поуспокоихте малко..
03.02.2018 08:14
не целях да създавам раздори,
а, само да изкажа своето лично мнение
и /открита/ неприязън..
към наглата червено-черна русенска креатура..
научи се да играеш по мъжки,
ставаш все по жалък, безсилен,неадекватен..като пубера с най малката..4у4урка..
не е смешно..
цитирай
20. sestra - Подкрепям.
03.02.2018 08:36
predatorka написа:
13:01 - мдаам..тук стана такъв компот..
маринчо, само да те запитам,
как успя да го набъркаш тоз тюрлю гювеч!!
нерде комунизма,фашизма, либерал..алабализма..
че, и..джанДъризма..
та, да си дойдем накрая на думата за..онъз работа..
това не е нормално, да ревете по форумите,
а да не си вземете по една булка, и да си отгледате по..2-3 деца
хаа, тогаав белким, ще чуем нещо нормално.
на мен никой не ми пречи, и никой не ми помага..
Всеки сам избира, как да живее, и нищо не може /а и не бива да се
предприема с-у тази Свобода..
за мен това е Идеала, за вас, вие си мислете..
нема нужда от многоо локумени статии на 33 ма философи..
нарича се естествен подбор...
Еволюция..
точка..

Коментарът чака одобрение
Постинг: Новите фанатици и полезни идиоти
Автор на постинга: mt46

На свободните българи нищо и никой не им е ставал пречка. И в най-мракобесни времена. А че ще трием комунистическата утайка, ще трием. Да свикват. Или да се хигиенизират самички.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1107974
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930