Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2018 18:46 - инджинери или..параблогери..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 2047 Коментари: 15 Гласове:
10

Последна промяна: 08.02.2018 16:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
         ГОЛ ПЕТЕЛ НА 68,
11. merlin68 - 

15:37 predatorka написа: Не водиш достоен дебат,
аз се опирам на фактите,които посочва ГТ,
и на моя опит и знания,които съм събрала за около 50г съзн живот,
а, ти, започваш да спориш за емоции, чувства, да слагаш диагнози,
за някакви девиантни псих.проблеми /у него
а, после ги проектираш и в-у мен..
просто,защото си безсилен да обориш Основната Теза
на нашия блогов дебат, центъра на “идеята“, а именно..
КОЙ оргазнизира войните,кой има полза от тях,
и,каква е „разликата“ м-у „нашите и вашите“..жертви..
изпадналите германци, и..„безумно“ смелите русские солдати
този въпрос го задавам вече в 3, или 4 постинга
избрани от така наречената 5 Колона..
ее, още никой не е дал логичен отговор, 
ти, също..
Човек се доказва със действията си,а не с писарушките..
в анонимния си профил,който има и педерация..
който го е страх от мечки, да не влиза..в блога
пак съм, Юлия, и 5 пъти съм повече от теб Българка
до скоро..магеснико

www/show-news/28167

дядо мерлин е тук по-долу/

Не знам за каква основна теза на блоговия ни дебат говориш, за какви разпалвачи на войни и прочие. Блоговия дебат тук е съвсем друг, а какво си писали ти в твоите постинги, мен ако ме интересуваше щях да дойда да дебатираме. Що се отнася до "нашите" и "вашите", "безумно смелите руски войни" и "изпадналите германци", то разликата е очевидна за всеки който познава историята. "Вашите", подведени от една безумна и мразеща идеология са се юрнали да убиват и унищожават "полу хората", а "нашите" с личния си героизъм и колективен дух, с родолюбието и свободолюбието си, със саможертва и себеотрицание, са превърнали "вашите" наперени пуяци в "изпаднали германци".

    Кой и как разпали Втората световна война ?! май 9, 2016, By manager | Leave a reply

  ПОВЕЧЕ, УТРЕ С КАФЕТО..БЛАГОДАРЯ ВИ„МОИ ЛЮБИМИ ЧИТАТЕЛИ!!
   ВАША СЪМ,ЮЛИЯ



Гласувай:
10



1. predatorkapredatorka - НЕ, ти не познаваш Историята,бай Иване ЛеонЛеонов, мерлине68
07.02.2018 18:52
ти си дребен манипулатор,който обикаля блога по 25ч, слага плюсове,
и, разбира се най=подмолно, очаква ..дивиденти..
Юлия нищо не чака от никой..многоо отдавна..
поради това имам Достойнство, и всичко необходимо
за което даже не съм мечтала..
след 168г, може пак да се срещнем, магареснико
на друга планета, и там, най сетне да си начешеш болното Его..
разбирам те, тежка е твоята..
цитирай
2. predatorkapredatorka - защо продължаваш да лъжеш, магАреснико? ти си по зле и от една лапе на 7г..дядка
07.02.2018 19:06
17. leonleonovpom2 - ЛЕОНЕ , ТИ МЕРЛИН ЛИ СИ?.......- Германтигър
15:54
Не, различни , но реални личности сме , Германтигър!
Не страдаме от раздвояване или разтрояване на личността!


а, пък защо Юла, ти е в ,Черния списък, и твойтъ балдъза сигурно разбра..
хаха хаа, голем Цирк тук, и баба карамелла и тя яко почна да послъгва
била на 60, хаха, имал гадже на 29..
..с най-Голямата мЪжка красота..ойеее...
нее нее, нее..накрая ще излезе, че само аз говоря каквото Е
ее, те такива хора се наричат..луди, верно..
но..не ми пука..никак..
цитирай
3. milady - защо хората в България са нещастни..
07.02.2018 19:25
защото живеят в „подменена реалност“
ето, тази среда тук е..точно такъв пример..
пак съм Юлия, бай магареснико смешен
а, колко време ме обикаля в профила milady,
срам ме е да кажа..пред всички..
най-долна проба подмазвач..и кариерист..туй си..
цитирай
4. troina - утре ще пусна целия Пост, а това за дядо МагАресник, накратко..
07.02.2018 19:30
Днес все още много руснаци не знаят или отказват да приемат истината за началото на Втората световна война.
На 23 август 1939 г. нацистка Германия и съветска Русия подписват договор за приятелство и сътрудничество, известен днес като пакт Рибентроп – Молотов, кръстен на имената на външните министри на двете държави.
Това практически е началото на Втората световна война. С тайни клаузи в договора СССР и Германия си разделят сферите на влияние в Европа. По силата на договора на 1 септември 1939 г. Германия нахлува в Полша от запад. След две седмици от изток нахлува и Червената армия. На 22 септември 1939 г. Вермахта и Червената армия провеждат СЪВМЕСТЕН ВОЕНЕН ПАРАД в Брест. Мястото не е избрано случайно. Точно там на 3 март 1918 г. Русия капитулира пред България и нейните съюзници и подписва най-унизителния мирен договор в историята си – Брест-Литовския мирен договор, с който от алчните лапи на империята са откъднати над 1 МИЛИОН КВАДРАТНИ КИЛОМЕТРА. Земи, които империята иска да си върне с помощта на Хитлер, като умело използва дипломацията, прикривайки истинските си цели.
цитирай
5. troina - дядо Мерлине, Юлия чете История от 10годишна, Благодаря на татко и брат ми/5г по -голям..
07.02.2018 19:36
На 21 юни 1941 г. в 24.00 ч. последният влак с украйнски жито, което СССР изпраща за да храни армията на Хитлер, напуска територията на СССР и още пътува през окупирана Полша, когато Вермахтът нахлува след 4.30 ч. сутринта на 22 юни на територията на СССР. Сталин до последно не е вярвал, че Хитлер ще отвори и фронт срещу него, въпреки сериозните предупреждения от разузнаването. Фактите са ужасяващи. Командването на Червената армия е в тотален шок. Още първия ден Вермахта нахлува на 100 км. във вътрешността, без да срещне сериозна съпротива, като изключим Брест. През 1937 г. Сталин е провел чистка в армията, в която са избити над 30 000 офицери от командния състав на Червената армия. Пораженията върху боеспособността й са трайни и си пролачават три години по-късно, когато СССР напада Финландия.

Хитлер е луд, да..Сталин жесток и луд

Сталин разполага със значителен ресурс от пушечно месо, което командирите на Червената армия хвърлят срещу врага без да го жалят или да се опитват да го предпазят. Това е и основната причина за огромния брой жертви, който Съветският съюз дава през ВВС . Тройно по-голям дори от самата Германия, която воюва на няколко фронта, практически срещу целия свят.

който търси Истината ,ще я намери, който е прозз, дреме и обикаля блога
като..гладна мечка..
цитирай
6. planinitenabulgaria - На един председател на ТКЗС му засакали една каруца дърва.
07.02.2018 20:48
Половината били нацепени, половината не били нацепени...
цитирай
7. troina - дядо костя, тезз глупотевини
07.02.2018 20:53
що не ги дъвчеш там..на твоята бабка?
добре,че поне си кратък при мен..
цитирай
8. omv - Току що дъртия онанист мерлин68 се ...
07.02.2018 23:45
Току що дъртия онанист мерлин68 се изпразни при шамбала. И неговите високоморални словоизлияния са само голи думи. Иначе мисли с долната глава и започва да пелтечи щом види снимка на цици в близък план.
цитирай
9. nalia - Шамбалка е шамбелан
08.02.2018 07:28
Събира се по ракиено време с шапшалите да четат басните на ЕзоБ и като се назоби пада от блога:))
цитирай
10. troina - ххахахахаххах..хеххехе, е сега паднах от смяхх
08.02.2018 08:28
nalia написа:
Събира се по ракиено време с шапшалите да четат басните на ЕзоБ и като се назоби пада от блога:))

цитирай
11. planinitenabulgaria - Eдна като Вас така се стегнала, че се стигнло до конфликт:
08.02.2018 15:25
Русти й отишъл на гости, но тя се била така стегнАла, че той не могъл да й проникне. Както и да опитвал, не се получавало. Ядосал се Русти, вдигнал й сандал, тя му отговорила с контраскандал, хората от блока помислили, че има престъпници, извикали полиция.
След тая работа Русти почнал да ходи другаде, всички хора познали къде, защото посещаваната от него се разхубавила. А на тая стегнатата, останала бе почитатели, започнало до й закъснява все повече, че и да й прескача.
И се отдала на нова страст - да пише в нета неща, които не правят смисъл....
цитирай
12. saankii - айларипиии,що се дупиш, като..не го вдигаш?!
08.02.2018 15:51
поне..калъбълък..праиш..
за другото не съм многоо сигурна..
цитирай
13. predatorkapredatorka - ее, след като 3 пъти го подканяхме Мерлин68, леонлеонов
08.02.2018 17:44

да си изкаже лично мнението, и защити Тезата/отн Втората СВ Война
причини и следствия..
той ми пише „любовни“ писма на лС.
сякаш, ахаа, да станем гаджета..
ноо,аз не съм 30г пикла, която се побарва тук и там
г/н Иване ЛеоновЛеонов, аз пиша от около 5г тук, редовно
с около 3 Профила/ не се крия, просто имам..безброй идеи..
време, мерак и..др.безценни ресурси.
Нямам модерация,защото...няма защо..
ее, а ти как мислиш може ли някой да стресне .
блогерка с..6 Бана..
колегата, имаш болно ЕГО, което е комунист.жалко наследство
/това наблюдаваме до сега, от твоето поведение тук..
Блога е без пари, не се сърди, човече!

цитирай
14. troina - драги Леоне, ти прочете ли линка,които съм постнала, или от писане ..не ти остава време
08.02.2018 17:50
Re: Къде ще се мериш, ти Цуркаджийката с ...

Свободата на Словото, е моят идеал,
не ме занимавай с твоите соц.постижения
след като не знаеш, коя съм, и колко,
какво, и как съм постигнала, май ще се
наложи, ти да се извиниш..
ние дебатираме ,г-н Ив Леонов, или
вие си забравихте и постинга, и коментариите,
и Тезата..
ее, на кое отгоре имате претенции?
не чух един смислен ваш коментар
в мой постинг.
а аз пиша всеки ден, и често съм на пЪрва,
без никаква помощ, а въпреки вашата омраза
злоба, и старческо безсилие, и параноя..
Юлия, се казвам, а не Цуркаджийка!!
и имам към 40г стаж, от които 10 в Германия

моля, успокойте си хистерията,
пагубна е, и срамно публична..
със здраве..

Изпратено: 17:25 От: troina


Къде ще се мериш, ти Цуркаджийката с ...
Къде ще се мериш, ти Цуркаджийката с мене по реални постижения И съм то постигнал сам, без протекции и шашми така ,че много долно е това ,което си написала
цитирай
15. leonleonovpom2 - да си изкаже лично мнението, и ...
08.02.2018 18:13
predatorka написа:

да си изкаже лично мнението, и защити Тезата/отн Втората СВ Война
причини и следствия..
той ми пише „любовни“ писма на лС.
сякаш, ахаа, да станем гаджета..
ноо,аз не съм 30г пикла, която се побарва тук и там
г/н Иване ЛеоновЛеонов, аз пиша от около 5г тук, редовно
с около 3 Профила/ не се крия, просто имам..безброй идеи..
време, мерак и..др.безценни ресурси.
Нямам модерация,защото...няма защо..
ее, а ти как мислиш може ли някой да стресне .
блогерка с..6 Бана..
колегата, имаш болно ЕГО, което е комунист.жалко наследство
/това наблюдаваме до сега, от твоето поведение тук..
Блога е без пари, не се сърди, човече!



Не си добре ,драга!
Аз на тебе да пиша любовни писма?
Не съм си го и помислял дори!
Сигурно от фалшивия профил е, ако изобщо има нещо, не си го измисляш!
И имам един въпрос, като си толкова войнствена и разбираш от военни действия, защо не се запишеш в легиона?
Там ще си много по-полезна, знаеш с какво, отколкото тука, да създаваш интриги и нищо полезно друго!
Извинявай, че се оцапах тук!
А на колко години си, ще ти кажа точно!
На три години си, личи си от акъла ти! Не е необходима карта!
А писанията ти не се различават от тези в клозетите на гарите преди!
За любители та такива писания са!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1099533
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031