Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2018 11:34 - моля,модерацията!!
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 3546 Коментари: 28 Гласове:
10



 
      НЕ ДОПУСКАЙТЕ това!
      имаме си НК..

  image


image



Гласувай:
10



1. enetrada - Модерацията отдавна трябваше да ...
04.03.2018 11:38
Модерацията отдавна трябваше да изхвърли като куче тоя очевидно луд тип.
Но вместо това си затваря очите, когато напомпан от лилипуткин от две могили ,виси на първа.
цитирай
2. predatorkapredatorka - от 5г,наблюдавам това безобразие тук..
04.03.2018 11:38
Петолъчката на Блеки, Спамаджия и Първи Помпиер,
окупирал блога, и сее омраза, раздори и вражда!
Настоявам за най-тежко наказания, моля админите на блога,
и Управлението на инвестор, да се самосезират!
очаквам адекватна и навременна ответна реакция!
Благодаря за разбирането!
с уважение ,г-жа Юлия П.Тодорова
цитирай
3. enetrada - От години лицето Стоян от Две могили ...
04.03.2018 11:45
От години лицето Стоян от Две могили демонстративно помпи всички постинги с путинска пропаганда, провеждайки активно путинска хибридна война в интернет.
Тая безродна паплач превръща блогплатформата в агиттабло на няколко национални предатели.
Но модерацията не си мърда пръста, когато путинската сган вилнее тук.
цитирай
4. planinitenabulgaria - Вие имате проблем - явявате се четивно неграмотна.
04.03.2018 11:45
Кухелят е на толково по-високо интелектуално ниво над Вас, че не можеда да го разбирате. Вместо да се учите от него, както правя аз, Вие надавате злоба слещу него. Така няма да го достигнете никога.
Той не е пръв между първите, той е единствен. Словото му звучи красиво, хармонично, синфонно...
цитирай
5. predatorkapredatorka - коста,аз не си падам по витиевати..дебилизми..
04.03.2018 11:52
Словото му звучи красиво, хармонично, синфонно.

и тъй като съм върла меломанка,
подразни ме с това..сиНфонично,деде
сигурно..от мн.бързане..
простено ти е..
цитирай
6. milady - този сайт е продажен, меркантилен, и корумпиран,
04.03.2018 12:16
както всичко друго в България..
като започнем от хляба,който е фалшив/и опасен
минем през Банките,Болниците и Съдилищата/ и Гладния Шопар,Прокурор
и, стигнем до „Свободата на Словото“ в Б-я..
съжалявам да го кажа, но не мога да премълча..

България е поставена на 109-то място в света по свобода на словото в класацията на "Репортери без граници" за 2017-
цитирай
7. saankii - Големият Проблем, е..
04.03.2018 12:32
че Умните си траят и мълчат,
а, лудите скачат и псуват..
затова, България „върви“назад вече 30г..
и, то след тежка Совецка 50г окупация, и пещерен Комунизъм..
който не вижда,гОрко му..
цитирай
8. predatorkapredatorka - примитива кукушель.който разбирал от Геополитика!!!!???
04.03.2018 13:11

си мисли, че САЩ ..окупирали България..
Боже,каква дуална симплисита..
куку,има една такава мислА на Великият Хегел/чувал ли си?
Теза-Антитеза--Синтез
ну, товариш4 путКин..
при теб,засега..синтеза липсва..

и, преди имаше доста проЗз народ,
но, поне нямаше Интернет..



цитирай
9. saankii - докато,Петолъчката на Блякчу /гл Помпиер..
04.03.2018 14:43

не разберат,
как работи ЮМ Олигархична Клептокрация..
ей,такива Велики Постове,ще четем
на п-ва..
да ги изредя ли пак..
борн
фрийчо
€кономичното
кукушеля
магаресника68
Бпърдяторя, и още някои дребни риби..
аз НЕ вярвам някой Богат /и умен/ и петАк да даде за тез панаирджии..
дърти мъжове, каква срамотаа..
цитирай
10. blackpredator - хохохх
04.03.2018 15:47
петолъчката на Блякчу
дърти, ама мъже
различно от джендър-тандема ти с прекаралия заушка, стерилен и некъпан пулю
от куртоазия, мое да ви сложим гуми секънд хенд, щот бая се зорите
да ни догонвате по капли
цитирай
11. starforlife - ~ 10. blackpredator
04.03.2018 17:12
Блеки, имам само един въпрос към теб:
Искаш ли да се "съюзя" с тези, които наричаш "джендър-тандем", те да пишат всеки ден пълни глупости като вас "мъжете", и тези глупости да са винаги на глупендерската "първа", а вие ("мъжете") да си заврете пипетките (компресиращи идиотизмите ви) в задниците?

Кажи ми: ИСКАШ ЛИ ТАКОВА БЛОГ. БГ?
цитирай
12. predatorkapredatorka - БП,никой не те знае, кой си, що си..или..каква си,може би..
04.03.2018 17:26
10. blackpredator - хохохх

твоето поведение, и лексика,
и феминизиран жаргон, ме карат все повече, да си
мисля,че, имаш близки срещи с джендърския подвид..
това не е обида, а просто опит за ПсихоАнализ
/който има акъл, ще ме разбере..
а, който няма, ще се нАда на твоя помп.занаят..
белким се докаже като..Мъж...

настоявам,че блог бг, трябва да се изчисти от паразити..
и, се опитвам, да се обоснова..
защото това е важно!
пропагандата и лъжепророците, трябва да бъдат озаптени..
инак, тежко на тозз народ..

цитирай
13. gushterotdvemogili - а, и уондър ще. помпя и весето и ...
04.03.2018 17:26
а, и уондър ще.помпя
и весето
и точицата
абе да го еба
като помпя и ми става пишката
еякулирам
разберете ме да го еба

не мое да не помпя
цитирай
14. predatorkapredatorka - недей изпада в истерия, моля те..
04.03.2018 17:29
13. gushterotdvemogili - а, и уондър ще. помпя и весето и ...
17:26
цитирай
15. gushterotdvemogili - един е бог вова и аз съм неговият п...
04.03.2018 17:31
един е бог вова и аз съм неговият пророк
ше помпя всички путински приятели
цитирай
16. blackpredator - Георге,
04.03.2018 17:37
starforlife написа:
те да пишат всеки ден пълни глупости

те пишат всеки ден пълни глупости
и на ангро
и въопще не ми пука какво мислиш и какво ще правиш, нито ме интересува
ти сам се сравняваш с хисарския педал
цитирай
17. predatorkapredatorka - блякчоо, май се засегна нещо..
04.03.2018 17:52

тъй като аз..пиша простотии всеки ден,
и ти ги четеш редовно при това,
та,да те запитам..
защо аз не чух досега нито един смислен логичен отг..
на мой въпрос..
въпроси, да искаш от мен..
айде, напъни се..малко..

цитирай
18. blackpreddator - както отбелязах, ще помпя истин...
04.03.2018 17:55
както отбелязах, ще помпя истинските мъже, а вие джендър тандема се омитайте
цитирай
19. gushterotdvemogili - Не изпадам в истерия, а посочвам ...
04.03.2018 18:06
Не изпадам в истерия, а посочвам факти.
1.Присъствието на кушел в тоя сайт е недопустимо, защото с цялото си поведение показва, че е за психиатрия.
2.Нищожеството, което коментира тук, помпи всички путински постинги и замърсява сайта, както и много други блогъри изън шайката му,и е причина първа да мяса на кенеф.

Това не е ли вярно?
цитирай
20. starforlife - ~ 16. blackpredator
04.03.2018 18:08
Грешиш "мъжки": АЗ НЕ СЕ СРАВНЯВАМ С НИКОГО!
Просто ти казвам, че твой, на Ико, на Уондър и т.н. постинг - няма да има на глупендерската ВИ (подчертавам) "първа", ако продължиш да ме "дразниш" с мъжеене!

Много ви бива да заплашвате (с Ико-то) Гетманс примерно (срещал съм ви "мъжеенето" поне 5 пъти).


Ми хайде заплашете мен и кажете кога и къде.
Аз ще бъда там, "мъжаги" меки.
цитирай
21. troina - ее, щот е „многоо мъжки“ чичо Бляк..е инкогнито тук..
04.03.2018 18:31
и,се страхува до безумие от конкуренцията
на Ж Стар, и полигор..
това е факт!!
защо,аз не се страхувам от конкуренция, Бляк?
нито от обиди,клевети, и хули..
защото Истината е ..такава..
безстрашна..и вечна, вездесъща..


цитирай
22. starforlife - Не взех отношение по темата.
04.03.2018 18:45
Кушел лепи етикети "фашист" на всеки, който не е комунист (или русофил) по убеждения, а реално точно неговото виртуално поведение е фашистко.
Със смешните му заплахи за разстрели, бесилки и т.н.

И: ДА, АКО АЗ МОДЕРИРАХ (не, че нямам капацитета да го правя, но не би било правилно) БЛОГ. БГ - ТАКИВА БЛОГЪРИ НЯМАШЕ ДА ИМА ИЗОБЩО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ НА ПЛАТФОРМАТА, А КАМО ЛИ ДА СЕ КИПРЯТ (напомпани) ПОДОБНИ ПОСТИНГИ НА "ПЪРВА"!

ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННО Е ДОРИ!

И, модераторите, допускайки такива обстоятелства - реално не спазвате Конституцията!
цитирай
23. blackpredator - моля?!
04.03.2018 20:15
starforlife написа:
е твой, на Ико, на Уондър и т.н. постинг - няма да има на глупендерската ВИ (подчертавам) "първа", ако продължиш да ме "дразниш" с мъжеене!

я пак
ти ще кажеш
нали се сещаш, че пред мен фукните ти не минават..
цитирай
24. starforlife - ~ 23. blackpredator
04.03.2018 20:26
Ами, ако ти стиска - да се обзаложим, м?

И ще се убедиш, че на "първа" с по 250-300 хиляди "прочита" (за 7 постинга се вдигат за 20 минути, Биби) ще са винаги само тези, които аз задам ('Щото аз няма да цъкам като теб левашки на ръка, а с акъл, който в сегмента е поне 1000^10 пъти повече от твоя).
Ако модерацията ги сваля - за половин час ще никнат нови 7. Ще трябва да БАН-ват и за 2 дни - всички в блог.бг ще са с БАН.
А тогава става интересно.

Така, че ти, Уондър, Миси, Писи и т.н. не прекалявайте, защото ще каплирате отзад, на "втора".
Винаги.

Но понеже си пуяк за пред разни мислещи те за фактор тъпи пу~ки - скоро явно ще ти го демонстрирам за ден-два.
Не ме предизвиквай да ти показвам за постоянно, че си пълен левак.
(Исках да кажа ташак.)
цитирай
25. starforlife - ПС:
04.03.2018 20:30
Биби не е грешка - изрично така те нарекох.
Та?
Стиска ли ти?
Залогът от моя страна като желание ще е да си направим една обща снимка с теб.
Та да видят блогърите физиономията на един от боговите кретени, които съсипват такива платформи.
М, Биби?
цитирай
26. getmans1 - . . . А-а, тоз е „голям мъш:)“ само че в ...
04.03.2018 21:17
... А-а, тоз е „голям мъш:)“ само че в механичката отсреща. Само дето не знае колко пъти си пия пиенето и ям вечерята на съседната маса :)))
Ще падна от смях и май, че е време да го задавя с десерта „Аз съм Гетманс пич и ко прайм ся!?“
:)))))))))))))))))))


starforlife написа:
Грешиш "мъжки": АЗ НЕ СЕ СРАВНЯВАМ С НИКОГО!
Просто ти казвам, че твой, на Ико, на Уондър и т.н. постинг - няма да има на глупендерската ВИ (подчертавам) "първа", ако продължиш да ме "дразниш" с мъжеене!

Много ви бива да заплашвате (с Ико-то) Гетманс примерно (срещал съм ви "мъжеенето" поне 5 пъти).


Ми хайде заплашете мен и кажете кога и къде.
Аз ще бъда там, "мъжаги" меки.

цитирай
27. predatorkapredatorka - ето го най-Голямото мъШ на селото..и той ,многоооМилионник, кът баба Вундер/тя пък със 7 млн четенки..
04.03.2018 21:34
На мен ми трият постовете, но нека се ...
20:56
На мен ми трият постовете, но нека се забавляват, не ми пречи. Аз съм врял и кипял в тоя сайт, дори бях филмирал цялата му история и още я има в тубата и вибокса. Това, че някакъв пишлигар се самоутвърждава изживявайки се като началник, дори не ме учудва. Същият или някой като него ми изтри блог на 7 години с 4500000 прочита и 1700 добре подготвени и смислени постинги. Вероятно герберчета подобни на тиквун. Да са живи и здрави. Един ден ще съжаляват, че са били толкова заслепени и недалновидни.

Биби, тезз по-големи глупендери и..от теб..
я,стой си на сянка, щот се страхувам..
ако Жоро Стар стане с..левия крак..примерноо..
да няма чудни Вундерски пируети после..
цитирай
28. predatorkapredatorka - даа,очаквах да дадеш такава кратка профи епикриза, Благ Жоро, лека вечер на всички..
04.03.2018 21:50
22. starforlife - Не взех отношение по темата.
18:45
Кушел лепи етикети "фашист" на всеки, който не е комунист (или русофил) по убеждения, а реално точно неговото виртуално поведение е фашистко.
Със смешните му заплахи за разстрели, бесилки и т.н.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1101604
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031