Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2018 08:47 - ..(Tarantula Mix)
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 2266 Коментари: 12 Гласове:
9

Последна промяна: 16.05.2018 10:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

      image
       мама на 56/ Пафос, Сайпръс Хиллс/ хеех


  ЖОРЕ, УСПОКОЙ ТОПКИТЕ...на П-ва си, мен!!


  /кака ти


    




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - а, който пита още за снимки/ довечера..
16.05.2018 08:52
тъй като Тандема на РосаБоса тиражират лъжи, че съм на 70г
и даже, че аз, НЕ съм...аз..
Миссанчо, надмина по симплисита и простолья..
от когото имам лично 2 покани за Любов и Секс по ФБ„ още си стоят..
ей така се пише, момчета..РЕАЛНО!!
пиша го всеки ден..за срам станахте и на пуберите в чата, анджи ти също,
/ и Гетю и Гетю/
ж,злоупотребяваш мн.гадно със всеки,
който те доближи, като..ла но в локва..
срамота, одъртя тук, косата ти опада...
филмаджии...смешни и жалки...
цитирай
2. predatorkapredatorka - защо...Тарантула избрах..
16.05.2018 08:59
загадка..
давайте..предположения..
после ,що ме четат..
интересна съм, НЕ лъжа, съм..красива ,и ..умничка:)))
и то БЕЗ ПОМПИ..
чу ли..онъз Скумрия самоДелла от Ямбол
аз съм Юлия
цитирай
3. milady - ж..ти пишеш глупотевини и лъжи, които даже ...изгубваш..
16.05.2018 09:15
в Океана на твоите свободни съчинения..
но,а з обичам да чета..затова съм и тук, ако разбра..
а не за некоя малка пишка ,с още по-малък..портфейл..
айде, зЕми си малко отпуска...и пак в Канада..:)))))
цитирай
4. predatorkapredatorka - още ли питате...
16.05.2018 09:39
защо Ж се „отказал“ да ме съди...
защото имам железни свидетели..с-у неговите..уйдурми и заплахи...
и това са хора, които са му ...БИЛИ/забележете/ близки през посл.10г..
Никой и нищо не може да победи Истината....
с у 5ма свидетели в Съда/от Ап.Апостолов още не съм се отказала,
да го върна в 3 клас с онези грозни обиди, и клевети,че „работя“ за ИДИЛ!!!!!!
имам 10 скрийншота, и на ЛС, аПОСТОЛОФФ.
ти си едно невротично, фалирало..и оглупяло нет-кречетало,
което,мн. правилно седи при Роса Боса и миссана...
Юлия/аз казах..
цитирай
5. troina - боцоо, Джулия има ЕГ с Успех /5 50..
16.05.2018 10:08
профил Хуманитарен, с два езика..
и Международен Туризъм/ Варна / с Мн.добър 5
немски,английски и русский..
ако не бях мързелива,можех да уча, където си пожелая Хуманитарни науки, даже и Право..
ноо,аз избрах ..друго.Съдба!
затова имам Знания,Логика, Акъл, Характер и.мн. други Дарове от Фортуна..
скоро ще му извадиш и на Миссана очите, вместо веждите..
толкозз неописуемо..прооста си...
цитирай
6. saankii - ооййеее..къде ли си умират от смяхх..
16.05.2018 10:16
модерацията...
ако се зачетат..в тазз блокова лай- няна каша..кой кого..таковал..
цитирай
7. milady - нали ви казах...намерих си супер Хоби на стари години..
16.05.2018 10:36
да пиша Декамерон-а на блог бе ге ту..
ами ,забавноо ее...
нали съм си умничка, па мързелива...
и самотна..кукувица..
еее, може и да се смеете...
с е ла ви, както казал Бляк Квак..
цитирай
8. starforlife - Юле-Юлеее,
16.05.2018 11:19
пак улете като перо по вятъра.
цитирай
9. predatorkapredatorka - излизам..аре,без коменти..плссс..
16.05.2018 11:22
който гони Правдата ..у Съда, нъл джоре
със заверени шотчета..и...бърбалесета.:))))
Смеха е здраве!
ваша, усмихната Джули
слушайте повече музика, приятели..
такава на.. High Честота..
нали, помните, писах пр 5г..
Музиката е мощна НЛП/нервно-лингвинистична програма..
чао ви..
цитирай
10. saankii - защо сте чак толкоззз простии?..и умен отговор не чакам..
16.05.2018 11:28
ето го, ж, твоят свидетел с-у мен/ Желязната Лейди Джулия /хихи

Бабо Дуде!
Обади ми се незабавно по телефона!

Търсиха ме от прокуратурата във връзка с товето дело, по което съм свидетел. Мръсникът те е наклепал, че имаш връзки с ИДИЛ и работата става много напечена.

Искат да ти издадат европейска заповед за арест, а това е страшно. Ще те закопчеят немските ченгета и после дни наред ще те влачат по етапен ред към България.

А тук сигурно веднага ще те заврат в женския затвор в Сливен.

Обади се, за да ти кажа как да се изплъзнеш. Има вратичка.
Изпратено: 25.01 14:59 От: apostapostoloff
цитирай
11. saankii - по- после ще дам и моят отговор..
16.05.2018 11:30
на тоз Глупак постоля..
Другарчето на Супер Ж Стар
нали, знаеш, аз с какви другарчета общувам, мастър Жоржо?!
/край на пресконференцията..
цитирай
12. predatorkapredatorka - кой ме свали пак от П-ва...Пърдяторът, или Гош..
16.05.2018 17:05
ж, Благодаря ,че ме защити пред лошата клевета на РосаБоса.
нали уж ме познаваш,
аз НЕ лъжа/ не търся дивиденти и френдски кръг. Успокой топките
08:31
Жоро ти също си имаш твоя капацитет и твоите качества
залиташ много да критикуваш околните и да ги подценяваш
забележка която доскоро правеше на мен
трябва да се приемем такива каквито сме
и препоръчително да напускаме този формат
за по-дълго време…. аз също….
не се тревожи за мен имам достатъчно силно критично чувство
и Отлична самооценка мисля че си забелязал
Признавам си че съм доста емоционално но всеки си има слабости
Благодаря ти за доверието Жоро и хубав празник.и наздраве
Пп.
Успокой се Послушай ме Все пак аз съм доста по-голяма
Изпратено: 05.05 22:18 От: troina

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1099537
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031