Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 09:20 - ентусиазма ми...
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 6769 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
           

Човек живее само два пъти

 

Интервю с Карлос Кастанеда (Брус Уагнър)




Общоприетото мислене убива

 

Казвам се Карлос Кастанеда. Бих искал днес да направите едно нещо - бих искал да престанете да съдите. Моля, не идвайте тук, въоръжени с общоприетото мислене. Хората научават, че ще говоря - както и да са чули, - и идват да дискредитират Кастанеда. Да ме засегнат. „Четох вашите книги и те са инфантилни." „Всичките ви последни книги са скучни." Не идвайте тук по този начин. Безполезно е. Днес искам да ви помоля само за един час да се отворите за възгледа, който аз ще ви представя. Недейте да слушате като възпитани студенти. Говорил съм пред възпитани студенти по-рано - те са мъртви и високомерни. Общоприетото мислене и идеалите именно са това, което ни убива. Ние се вкопчваме в тях със зъби и нокти - същински човекоподобни маймуни.  

 

Точно така ни наричаше дон Хуан Матус: смахнати маймуни. Не бях се явявал сред „обществото" от тридесет години. Не ходя при хората да им говоря. За момента съм тук. За месец, може би два... после ще изчезна. Ние не сме се изолирали на някой остров, особено сега. Не можем да си го позволим. Ние имаме да плащаме един дълг към тези, които си даваха труда да ни покажат някои неща. Ние наследихме това знание; дон Хуан ни казваше да не се оправдаваме и обясняваме. Искаме да видите, че съществуват невъобразими, но прагматични възможности, които не са извън досега ни. На мен самия ми доставяше екзотично удоволствие да наблюдавам такъв полет - чиста езотерика. И това не беше само за моите очи. Аз не съм нуждаещ се, аз нямам нужда от нищо. Вие сте ми нужни колкото дупка в главата. Обаче аз съм пътешественик, изследовател.

Аз плавам - там вън. Иска ми се и други да имат тази възможност.

 






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - www.spiralata.net/kratce/index.php/interv-ta/528-kastaneda4
15.06.2018 09:21
ето..там..цялото интервю..
вие сте...
цитирай
2. predatorkapredatorka - осъзнатият колега , ей ся ще ме затрие/ето тук..пиши, а не се крий зад..веселата пипитутка..
15.06.2018 09:28

колега..Лекс
09:00
аз па мисля, че ти имаш чип..потънал дълбоко в меката глава..
още по-кофти..не го осъзнаваш, и си спинкаш най-блажено така..
докато един хейтър..е бърз, смел,умен, безжалостен, гъвкъв..
и,точен като ловец ,който преследва Истината, и себе си!
той няма време за грешки и пропуски,в един Свят, където Смъртта дебне отвсякъде
а, ти продължавай да си гониш опашката..твоя л.грижа и дело..
хубав ден, Юлия
цитирай
3. troina - никой не тръгва доброволно по Пътя на Воина Пътешественик..
15.06.2018 09:36
......ще подам малко извадки..
/знам, че сте лениви, ехидни и
злобни..и, знаете всичко.
и все пак...
така и така.. още съм тук.:))

Изумителната книга, родена от тази среща - „Учението на дон Хуан - пътят на знанието на един индианец яки" -моментално се превръща в класика, която направо изкъртва от пантите „Вратите на възприятието"* и наелектризира цяло едно поколение. Оттогава насам той продължава „да бели лука люспа след люспа, като добавя нови и нови дневници със своите изживявания - с което авторитетно хвърля светлина над необичайните реалности, които рушат аза. Обобщаващото заглавие на цялата му работа би могло да бъде „Изчезването на Карлос Кастанеда". „Нужно ни е да намерим различна дума за магьосничество, казва той. Това е много тъмно. Свързваме го с всякакви средновековни нелепости - ритуали, зло. На мен повече ми харесва „път на воина" или „навигация". Защото точно това правят магьосниците - те са навигатори."
цитирай
4. saankii - какви пари, образования..кариера, стартъпи/брех, че модно....ала бала....
15.06.2018 09:45
Свободата няма нужда от нищо..от това..
/камо ли от..акциите на пилешката панагюрска империя
ритам на пода от смяхх..
Анджито чакала акъл тук от дружинката, къде да инвестира ..
мили Боже...какъв жалък цирк..

„Свободата е с „вход - свободен" - казва той. - Тя не може да се купи или разбере. С моите книги аз съм се опитал да ви представя една възможност - че осъзнаването може да бъде средство за пренасяне или придвижване. Може би не съм бил много убедителен - хората мислят, че пиша романи. Ако бях висок и красив, може би щеше да е по-друго - тогава щяха да слушат Голямото тате. Хората казват: „Ти лъжеш." Как мога да лъжа? Човек лъже само за да се домогне до нещо, да манипулира. Аз не искам нищо от никого - единствено общо съгласие. Бихме искали да постигнем консенсус по това, че има и други светове освен нашия. Ако постигнем консенсус по въпроса, че могат да ни пораснат крила, тогава ще има полет. Консенсусът поражда масата, с масата ще има движение/
цитирай
5. ladylady - никога не залагайте на неща..
15.06.2018 09:57
които може да изгубите..
залагайте в Духа, инвестирайте там..
там,винаги е..полупразно..
цитирай
6. predatorkapredatorka - чета Поста на батОго /българите ,такива онакива..бля бля бляя, Лозунги,призиви..
15.06.2018 10:18
ще пиша тук, тъй като нямам нерви да обикалям вече блога/остарявам явно

Всеобщо Спасение, няма...
Делото на Духовната Еволюция, то..друга няма
е, дело трудно, продължително и..самотно..
Бъдете себе си..заЕбете Общото общество/сорри тавтологията
„Никой не може да стори нещо другиму...
още по-малко пък..на един Воин“
до по-късно...
Блг ,че прочетохте..
цитирай
7. troina - Колко си жалък и смешен черенПредаторе... касапино просссс...
15.06.2018 15:56
- Провокирах самомнението ти - рече той намръщено.
Самомнението ни е най-големия ни враг. Помисли и ще видиш, че това,
което ни прави слаби, е чувството на обида от делата и злодеянията на събратята ни.
Самомнението ни изисква да прекарваме по-голяма част от живота си обидени от някого.
...без самомнението ние сме неуязвими.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100338
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031