Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 19:30 - За моркова и дръжката
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 5239 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




Лято е! Прекратете мастурбацията ..за малко...
 
Кастанеда се появи. Той се засмя широко, разтърси ми ръката и седна. Тъкмо се канех да заговоря за маймуните, когато той се разхлипа. Челото му се сбръчка; цялото му тяло се тресеше от ридания. Скоро почна да се задъхва като риба, изхвърлена от аквариум. Овлажняла, долната му устна трепереше неудържимо. Ръката му се изпружи, пръстите спазматично потръпваха - после се разтвориха като цъфтяща нощем пъпка от Магазинче на ужасите, сякаш за да приеме подаяние.

 

- Моля ви! - За миг спираше тиковете с лицевите мускули, колкото да изплюе думите. Направо ме изнудваше, жално умолявайки: - Моля ви, обичайте ме!

 

Кастанеда отново се разхълца като повредено, задавящо се кранче за вода и се превърна направо в някакво гадно устройство за ридания.

 

- Това сме ние - човекоподобни маймуни с алуминиеви канчета. Толкова рутинни, толкова кекави. Мастурбиращи. Ние сме върховни, обаче тези безразсъдъчни маймуни нямат нужната енергия, за да виждат - и така надделява мозъкът на звяра. Ние не можем да схванем нашия прозорец на възможностите, да хванем нашия „кубичен сантиметър шанс". И как бихме могли? Прекалено сме заети да се държим за ръката на мамчето. Да си мислим колко сме прекрасни, колко сме чувствителни, колко сме уникални. Ние не сме уникални! Сценариите на нашите животи вече са написани - говореше той със заплашителна гримаса - от други. Ние знаем... обаче не ни пука. Зарежи го, казваме ние. Ние сме крайни циници. Дявол да го вземе! Ей така живеем ние! В канавка с топлички лайна! Какво ни направиха те?... Така говореше обикновено дон Хуан. Често ми казваше: „Е, как е морковът?" „Какво имаш предвид?" „Морковът, който са ти заврели в задника." И аз страхотно се обиждах, той наистина можеше да го направи! Особено когато казваше: „Благодари се, че още не са му направили и дръжка."

- Но ако имаме избор, защо тогава стоим в канавката? Ами понеже е топличко. Не искаме да я напускаме, ние мразим да се сбогуваме. И се тревожим - у-ха! - как само се терзаем, по двадесет и шест часа на ден! И за какво мислиш се притесняваме? - Той пак се ухили и заприлича на гумен Чешиърски котарак. - За себе си! Какво съм аз? Какво ме чака? Какво ще ми се случи? Такава егомания! Толкова ужасно. Но така ни държи в плен!

 

Казах му, че неговите възгледи ми изглеждат малко груби, и той се разсмя:

 

- Да - каза той със смешно натегнатия тон на академик, произнасящ заключение. - Кастанеда е злобен, душевно болен старец. - Карикатурите му бяха комични, жестоко заковани право в мишената. - Лакомата маймуна промушва ръка през решетката за зърната и не може да ги пусне. Правени са изследвания - нищо не може да я накара да пусне зърната. Ще ги стиска в юмрук дори ако й отсечеш ръката - ние така си и умираме, сграбчили лайна. Но защо? Това ли е всичко, което съществува?

...........със.съкр






Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - продължавам си темата аз...
15.06.2018 19:31
Така говореше обикновено дон Хуан. Често ми казваше: „Е, как е морковът?"
„Какво имаш предвид?"
„Морковът, който са ти заврели в задника."
И аз страхотно се обиждах, той наистина можеше да го направи! Особено когато казваше: „Благодари се, че още не са му направили и дръжка."
цитирай
2. predatorkapredatorka - ето...даже кака Уичка..
15.06.2018 19:36
е,съгласна с мен ...
никой не чете..но, ние пишем..
що пък не..
цитирай
3. elinora - Ми аз го прочетох. Е, и?
15.06.2018 19:59
Какво да дискутирам? Маймуната и лешниците? Сетих се за Тошко Африкански. Ти чела ли си този повест на Каралийчев? И там маймунката бръкна в тесНия отвор на кратунката , за да грабне зърната и не искаше да ги пусне и да си освободи "ръката" Алюзията за хораата и за всичко, което искат да грабнат, а няма къде да го отнесат е ясна. Е, и?
цитирай
4. predatorkapredatorka - !!!
15.06.2018 20:09
а бе илиноро шапшалова..стой си в твоите блогови низини..
или се натискаш ..за Радиоточка ..при мен, твърдо Не..
ауф виедер сиктирзен..
цитирай
5. predatorkapredatorka - . elinora - Ми аз го прочетох. Е, и?
15.06.2018 20:16
Последни 20 регистрирани посетителя
20:14 - rosiela

ти, поне попрочиташ нещо..а таз мамуна..даже и не чете..
само..плюе..
:)))
цитирай
6. ladylady - 3. elinora - Ми аз го прочетох. Е, и?
15.06.2018 21:20
Мара 8 6 6,Шамбалова

лудата коза от Пескара
цял ден се чуди с кого да се скара.. с мен. с Гошо. с GatesMan.. напусто
в такъв идиот да се превърнеш на 30 години
това ще.д е жестока драма, добре че се родихме навреме
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1105735
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930