Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2018 09:00 - „това-онова“
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 3602 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 14.07.2018 19:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



Из „Това-онова“

Дълбоката увереност на есента
лежи спаружена под най-небрежно ярко слънце

небето си подсвирква нова песен

и как така –
не можело да бъде

Възраждане – това е ясно

Кога съм бил умрял не е
напълно ясно само

(1980 г.)  Крум Ацев


 

Ето какво пише Силвия Чолева за него: Ако искате да научите нещо повече за работата му, ще трябва да прочетете книгите, които превежда. Ако търсите да узнаете за него, ще заприличате на сляп горчива краставица вкусил. Дали пък и той като Лао-дзъ, когото пре-веде тук, не се е посветил на скритостта и безименността? Кой да ти каже?
Човек никога не знае дали познава Крум Ацев - вгледаш ли се - замъглява се, отдръпнеш ли се - избистря се (по едни японско тристишие). Дори когато си с него, пак не е сигурно дали си и дали той е. За Крум като че ли важи правилото да изчезва с едно махване на опашката, на дрехата, на ръката, с мигване на клепача или с изпиването на чая. Така и да се появява.
Той сам вече се е превърнал в йероглиф.

 image




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - това е „моята“ Златна находка за Лято 2018..
14.07.2018 09:11
сега , ще постна и моето Първо скромно..хокку/ хайку

….небето се протегна..
...морето прегърна….
целувка - писък на чайка…..

/мадам Джули Сан
цитирай
2. predatorkapredatorka - :)))))
14.07.2018 09:12
това -онова...
а, вие какво..очаквахте..моите прасенца розови..
цитирай
3. predatorkapredatorka - реших го.. това е моето Хоби...
14.07.2018 09:16
„носачи на вятъра..“
имало и Научни конференции по Темата..
живота е непредвидим, поне за мен...
цитирай
4. milady - а, това бижу /на Башьо..е подарък за сайта..
14.07.2018 09:24


Старо езеро

Жаба скача в него

Пльок .
цитирай
5. predatorkapredatorka - разб се ,извиних се на г-жа Милена Върбанова/ тя прояви достат. толерантно отношение..
14.07.2018 09:46
но, знаете ме...
ако, тролската /анонимна/ групичка на мара866/go4eto, шамбала, ала бала, и сие
и чичУ Бляк Квак, не се укроти и...кротне...
винаги съм готова за внезапна, и..непредвидими..атака..
по всичките им.. фронтове..
такова ми е кРедото..
а, вие..дерзайте..
цитирай
6. saankii - времето..лети...,а Енергията ми..чупи..рекорди...
14.07.2018 10:13
това е за кака ХУйчка/която ме чете от 02 до 06 00
така и трябва...mlada била...45:)))

/ модерно Лайку

паркирани коли...
къде са всички?
дечурлига - в МОЛа..
наоколо, буферни джуки..
цитирай
7. saankii - :)))))......разноогледа станах..АЗ,ноТеатъра върви..а ла гер, ком а ла гер..Уи!
14.07.2018 10:15

Аз съм зодия Телец!Човек на изкуството,музикална,артистична,чаровна и възвишена,пиша стихове за романтика и любов,защото от много свирене и учене,че и работа имам неизживяна младост...Не е вярно,че съм била с 47 мъже,то си личи,ако съм била,ще съм душевно загрубяла и без чувствена като predatorkata,тя само е хистеричка,както разправят тук масово прекарали с нея мъже,кара ги наред,грозни,хубави,само мъжко животно да е,че ги и заклещвала редовно и ходели по болниците на калъпа...То от заклещване може мъж да стане и импотентен!Било и болезнено!Аз съм имала само 3 мъже,единият след гимназия,за другият се омъжих и трятият бе кратка любов,с раздяла,защото замина в чужбина.
цитирай
8. predatorkapredatorka - :)))))
14.07.2018 10:23
г-жа кремена карамеллкова..
казах ти, още миналото лято..
Блога не е до колене....блога, това съм Аз:))))
тук не е Пазара в Ст Загора, да разсмиваш..бабите и дядовците..

ее..при такива кухи,но..упорити лейки..

... нашТе баби от пазарЯ...боса и креммка..
как няма да се издъни..блоКът..
......права си, марийке..за некои подробности...
цитирай
9. milady - !!? защо не постнете и някое ваше/ моля...
14.07.2018 10:35


Духове - тук и там,
бродят в блоКа..
Бръчки в съня, години летят.
цитирай
10. predatorkapredatorka - :))... баби Роси и баби карамелло...къде ви е конкуренцията...
14.07.2018 19:05
РАЗГОВОР С BLOGBG

Re: Re: Re: Re: Моля за малко внимание..
Много ви моля. предупредете
най-строго този потребител...
да си овладее емоциите и злобата..
когато и изтрия обиден коментар..
и тя веднага образува постинг...

rosiela/

Много е грозно това на първа страница..
Вижте аз какви красиви постинги правя
Затова имам и толкова много почитатели
вече 6 год. в тази…силна конкуренция....
Благодаря за разбирането
Юлия
Изпратено: 19:01 От: predatorka
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100601
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031