Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2023 22:20 - Чудя се, ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1379 Коментари: 14 Гласове:
3

Последна промяна: 10.09.2023 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                         * * * * * 
                                      КОЛКО ЛИ ТРЯБВА ДА СИ МАСТУРБИРАЛ,

                                                ТА ЧАК ДА ТИ ИЗТЕЧЕ МОЗЪКА

                                                    И ДА ПОВЯРВЯШ В ТОВА ;


      image

                                                                         ? ? ? ? 

                                                                          * * *  



Гласувай:
3



1. morskipesni - Там, в Делиормана не ги знаехте тия работи?
10.09.2023 22:24
Колко сте изостанали! Клети фесове и фереджета- животът прогресира!
цитирай
2. petgrig - Просто
10.09.2023 22:25
требе да си русороб тва казва сичко:)
цитирай
3. vmir - И най-глупавата фалшификация си има
11.09.2023 07:33
своите вярващи читатели. Чукчите са не само писатели.
цитирай
4. vencivaleri1951 - И аз се чудя, слепи ли сте?
11.09.2023 08:42
-Бе ли осъдена България в Страсбург, че не резрешава еднополови бракове и осиновяване на деца от лица със специфична полова ориентация?
-Поставиха ли на сцена Ромео и Жулиен
-Факт ли са определенията родител 1 и родител 2
-Под сурдинка вкарват ли се квоти в различни университети, учреждения , изборни длъжности за хора с различни полова ориентация и раса
-На олимпийски игре видяхме ли "дама" с внушителен пакет в трикото да вдига за жени
-Позволи ли се на непълнолетни да сменяват операционно пола си-при това без съгласие а и знание на родител Не може да си купи цигари , или бира, но може да си сложи вагина , отстранявайки пениса си. Не може/ако не е спешно/ да ти отстранят апендикс без съгласие на родител, но пенис или бюст е възможно!?

И тук с русоробите избързвате, понеже /някой бе споменал чукчите/ този експеримент бе направен първо в Съветска Русия и преди всичко в столицата и. Не ставаше въпрос за операционно вмешателство/медицината е била на друго ниво/, но подобно джендър обучение е направено в елитните у-ща на Москва и пораженията са ужасяващи-суициди, неврози и т н И би ми било любопитно авторът с куп фамилни магистратури по култура да нпарваи анализ по каноните на джендеризма например на:
"Господи, колко си хубава", Писмото на татяна, Ариите на Чочо сан, Тоска...
Боя се, че компанията ви от ерудити, скоро ще почнете да си лапате помежду си патките, за да се разграничите от тези, които утре ще съдите според един от вас
Вас кучета ви яли, но имате или ще имате внуци За тях помислетеМоже таблицата да не е актуална още, или фейк, но не се ли намери " спирачка" ще я сричат потомците ви в училище. И това не е ново Всички тук се пишете вярващи Ами прочетете Голямата книга, прочетете какво пише там за кръвосмешението, за еднополовите връзки, за сечта на дърво, което не дава плодове
Скачахте и не вярвахте какво ще ви се случи, а сега сте в говната Сега пак не вярвате и
набутвате потомството си още в по големи говна Ако днес си оставил угар, утре можеш да засееш, ако днес си ки разтурил работилницата, заклал домазлъка, утре можеш да направиш нова работилница, да замъдиш нов скот. Вкараш ли джендъризма в дома си, той е завинаги
цитирай
5. getmans1 - "Стомахът е по-интелигентен от мозъка, защото ти дава сигнал, когато е празен, а мозъка НЕ."
11.09.2023 09:33
vencivaleri1951 написа:
-Бе ли осъдена България в Страсбург, че не резрешава еднополови бракове и осиновяване на деца от лица със специфична полова ориентация?
-Поставиха ли на сцена Ромео и Жулиен
-Факт ли са определенията родител 1 и родител 2
-Под сурдинка вкарват ли се квоти в различни университети, учреждения , изборни длъжности за хора с различни полова ориентация и раса
-На олимпийски игре видяхме ли "дама" с внушителен пакет в трикото да вдига за жени
-Позволи ли се на непълнолетни да сменяват операционно пола си-при това без съгласие а и знание на родител Не може да си купи цигари , или бира, но може да си сложи вагина , отстранявайки пениса си. Не може/ако не е спешно/ да ти отстранят апендикс без съгласие на родител, но пенис или бюст е възможно!?


... Останалият тюрлюгьовеч от цитата го премахнах, че мани-мани ... Оставих само това което ми се види, че е по темамата и надявам се, ще можеш да подкрепиш с факти.

Иначе, определено не си разбрал ком. 2 и 3
цитирай
6. getmans1 - Когато писането е с предимство явно такъв е резултата
11.09.2023 09:48
vmir написа:
И най-глупавата фалшификация си има
своите вярващи читатели. Чукчите са не само писатели.

цитирай
7. getmans1 - Е, как нали лично другаря Путин "посочи" и "назова" моралната разруха на "КОЛЕКТИВНИЯТ ЗАПАД"
11.09.2023 09:55
petgrig написа:
требе да си русороб тва казва сичко:)

цитирай
8. vencivaleri1951 - Гетьо, понякога си много точен
11.09.2023 10:28
Когато храната за мозъка беше лесно достъпна за всички-цена на книги/с големи тиражи/, смешни цени на билети за представления и киноу когато образованието бе абсолютно безплатно, ученето на език, също на смешни цени, акцентът на твоего брата беше върху бананите и "прашките" за благоверните в бурканче-тоест акцентът е в стомаха и дупето. Това което имаш в изобилие никога не забелязваш Хайде погледни тиражите и погледни че основно четат хора от нашето поколение, хайде виж посещаемостта в различните театри и кина. Видял ли си опашка за книги/с часове жена ми е стояла, понякога и аз -основно заради нея/ днес, при нищожни тиражи/
Преди елитът у нас/а и много добре платен/ бе в интелектуалната сфера. Днес авторите не могат за се изхранват с творчеството си. На мен и на други Мисана , а и не малко неща на устатото Роси ми харесват-попитай ги в какъв тираж издават стихосбирките си и могат ли евтиниде днес банани да си купят? Тоест за времето което проклинаш духът беше задоволен /ако имаш желание/, за тялото имаше определени дефицити-вносни храна , облекло техника.
Днес храната е проблем за мнозина и "вървейки " след нея не мислят за духовна храна
В Русе имахте отличен симфоничен оркестър, не лош театър и зареден като навсякъде богат книжен пазар
Колко пъти преди промените ти ползваше тази храна на духа, колко днес?
На мен ми плащаха за да уча, за да защитя и след това за защитата.
Днес петцифрена сума /в лева/ ми стуваше семестър на големия внук в Белгия
При това евтино обучение-хуманитарно
Днес ти съобщаващ от време на време, че си на ресторант
гетьо,преди промените не можеше място да намериш в ресторантите
Ние с тази русофобия унищожихме селско стопанство, химия, евергетиката довършваме, туризмът ни е на границата на оцеляване Защо наех за лятото апартамент в петзвезден комплекс? Не харесвам префърцунена среда, никога не съм харесвал и винаги например съм избягвал някои почивни станции до които съм имал достъп Сега е невъзможно -посъвместна мърсотия и отвратителна храна Ако не си на закрит плаж, също мръсно и те атакуват цигани с царевица и други "екстри". Огреждаш се непрекъснато да не ти гепят пари, телефон и т н
Ресторанти и хотели празни и ли затворени И това е отново заради отлива на руските туристи Те правеха туризма ни и де факто правеха го привлекателен и за западняка- Днес всичко отива по дяволите-поредният загиващ отрасъл Да ти можеш да отидеш в чужбина, аз също Дъщеря ми със съпруга си празнуват 25 годишнина в Испания и Франция- тя катери Алпите в момента, той я чака в барцелона какъв процент от българите у нас могат да си го позволят твоя стандарт например . Какво бих правил с моята пенсия/а тя е над средната/ напимер-конумативите не бих мотъл да си платя, ако искам да ям Тоест трябва да се лиша от много програми и други екстри на операторите
За мозъка ми ще се безпокоиш, безпокой се за твоя
цитирай
9. dobrodan - Световна асоциация за сексуално здраве няма.
11.09.2023 13:03
https://www.bzga-whocc.de/en/publications/standards-for-sexuality-education/

Набляга се на обясненията, не на агитацията. Това определено би било полезно за децата и подрастващите. Иначе има да си играят на мушканка и лапанка.
цитирай
10. getmans1 - Щом "русофобията и джендърите" ти виновни ясно, чел си най-изявяният по него време автор ...
11.09.2023 13:50
... А, твоите СВС не могат да са мерило и стандарт за останалите ... за мен пък съвсем особено като гледам на какви глупости ставаш жертва.

Само не ме убеждавай какво е можел да си позволи един пенсионер по твоето време


vencivaleri1951 написа:
Когато храната за мозъка беше лесно достъпна за всички-цена на книги/с големи тиражи/, смешни цени на билети за представления и киноу когато образованието бе абсолютно безплатно, ученето на език, също на смешни цени, акцентът на твоего брата беше върху бананите и "прашките" за благоверните в бурканче-тоест акцентът е в стомаха и дупето. Това което имаш в изобилие никога не забелязваш Хайде погледни тиражите и погледни че основно четат хора от нашето поколение, хайде виж посещаемостта в различните театри и кина. Видял ли си опашка за книги/с часове жена ми е стояла, понякога и аз -основно заради нея/ днес, при нищожни тиражи/
Преди елитът у нас/а и много добре платен/ бе в интелектуалната сфера. Днес авторите не могат за се изхранват с творчеството си. На мен и на други Мисана , а и не малко неща на устатото Роси ми харесват-попитай ги в какъв тираж издават стихосбирките си и могат ли евтиниде днес банани да си купят? Тоест за времето което проклинаш духът беше задоволен /ако имаш желание/, за тялото имаше определени дефицити-вносни храна , облекло техника.
Днес храната е проблем за мнозина и "вървейки " след нея не мислят за духовна храна
В Русе имахте отличен симфоничен оркестър, не лош театър и зареден като навсякъде богат книжен пазар
Колко пъти преди промените ти ползваше тази храна на духа, колко днес?
На мен ми плащаха за да уча, за да защитя и след това за защитата.
Днес петцифрена сума /в лева/ ми стуваше семестър на големия внук в Белгия
При това евтино обучение-хуманитарно
Днес ти съобщаващ от време на време, че си на ресторант
гетьо,преди промените не можеше място да намериш в ресторантите
Ние с тази русофобия унищожихме селско стопанство, химия, евергетиката довършваме, туризмът ни е на границата на оцеляване Защо наех за лятото апартамент в петзвезден комплекс? Не харесвам префърцунена среда, никога не съм харесвал и винаги например съм избягвал някои почивни станции до които съм имал достъп Сега е невъзможно -посъвместна мърсотия и отвратителна храна Ако не си на закрит плаж, също мръсно и те атакуват цигани с царевица и други "екстри". Огреждаш се непрекъснато да не ти гепят пари, телефон и т н
Ресторанти и хотели празни и ли затворени И това е отново заради отлива на руските туристи Те правеха туризма ни и де факто правеха го привлекателен и за западняка- Днес всичко отива по дяволите-поредният загиващ отрасъл Да ти можеш да отидеш в чужбина, аз също Дъщеря ми със съпруга си празнуват 25 годишнина в Испания и Франция- тя катери Алпите в момента, той я чака в барцелона какъв процент от българите у нас могат да си го позволят твоя стандарт например . Какво бих правил с моята пенсия/а тя е над средната/ напимер-конумативите не бих мотъл да си платя, ако искам да ям Тоест трябва да се лиша от много програми и други екстри на операторите
За мозъка ми ще се безпокоиш, безпокой се за твоя

цитирай
11. getmans1 - Ама и ти си един ДОБРОДАНе ... САМО СЕ ВИЖ КАКВИ СКУЧНИ НЕЩА ПРЕДЛАГАШ ...
11.09.2023 14:23
"...
Три категории программ
В исторической глобальной перспективе программы сексуального образования можно разделить на три категории:
1. Программы, основывающиеся прежде всего
или исключительно на воздержании от
брачных половых связей, известны под названием «как сказать нет» или «только воздержание» (Категория 1).
2. Программы, предусматривающие воздержание как одну из возможностей и придающие значение способам контрацепции и
безопасным сексуальным практикам. Такие
программы часто называют «всестороннее
сексуальное образование» в сравнении с
программами «только воздержание» (Категория 2).
3. Программы, включающие элементы программ второго типа, но рассматривающие
их в более широкой перспективе: в качестве
элемента личностного и сексуального роста
и развития. В настоящем документе такие
программы называются «целостное сексуальное образование». (Категория 3)."

... В ЕВРОПА СЕ НАБЛЯГА ПРЕДИ ВСИЧКО НА КАТЕГОРИЯ-3 за разлика от САЩ където се на набляга на ха на първите две категории

... СКУКА ОТ ВСЯКЪДЕ, табличката е "друга бира" - има за какво да се възмутиш, да попсувш ...А, пък аз и и да се :):):)

... ДРУГО СИ Е, когато другаря Путин каже, че "ЗАПАДА И САЩ РУШАТ ИСКОННИТЕ СЕМЕЙНИ ЦЕНОСТИ..." - направо "пътеводен" тезис.


dobrodan написа:
https://www-whocc/en/publications/standards-for-sexuality-education/

Набляга се на обясненията, не на агитацията. Това определено би било полезно за децата и подрастващите. Иначе има да си играят на мушканка и лапанка.

цитирай
12. vmir - Животът ме е научил да гледам противоположностите.
11.09.2023 15:19
Крадците най-силно викат "Дръжте крадците" - за да си запазят откраднатото. Лъжците набеждават другите в лъжа, за да наложат своята лъжа. Измамниците призовават за честност. за да не бъдат измамени. Кръшкачите настояват за семейни ценности, за да не ги надминат в кръшкането. И т.н., ботът вв1951 е живата манифестация на този вид користно лицемерие с многостранни изблици на подобни поучения. Те са зов за помощ не на жертвите, а на насилниците. Ако ботът вв1951 беше чел някога френска литература, нямаше как да не го знае, защото това е обичайната тематика на френските писатели, философи и социолози в продължение на около 2 века. Ботът е като отрастнал не в Париж, а в Рим, но никога не виждал папата. За което дори не разбира защо трябва да съжалява. И вярва, че лицемерието е връх в интелектуалното развитие на човека.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Гетьо, ако "моето време" ще го търсим в смисъла който влагаш
11.09.2023 16:49
то определено е след промените. Бях ядосан и участвах във всичко възможно /но законно/ което имаше на сергията-приватизация, традска реституция, проекти, реституиране на земеделски земи и гори Работил съм и по малко работя дори сега изключително за себе си. Ако преди промените имах стандарт в не малка степен заради родители, след промените те имаха приличен стандарт заради мен
Това което не можеш да разбереш, е че времето на твоята " гилдия" бе преди промените/ ти може да си добре, но болшинството не/, когато диктувахте условията на управленския персонал на средно ниво, какъвто бях аз Преди бригадирът влизаше "с шут" в кабинета ми и ми търсеше сметка, след промените влизаха притеснени и питаха "може ли"
Преди празника МИ отскочих до Поморие да взема от избата на "черноморско злато"
Собственикът е много симпатична дама, с която съм работил в "онова време" Била ми е оборотен инспектор-работлива, умна, креативна Всякакви кретени /"праизводственици" / са и крещяли и вероятно ако не се беше сменило "времето" можеше да добури до директор на клон . Щеше да е грохнала пенсионерка, с шепа хапове в ръка. Дойде обаче /не нейното време/ и е успешен банкер и собственик в различни направления. Изглежда прекрасно и има сравнително млад и добре изглеждащ мъж до себе си. Нека времето да е твое-нейното /годините/ въоще не личи
Колкото до СВС Предполагам, че си се концентрирал върху това което написах за зетя и дъщерята. сега съм малко на тръни, заради катеренето и, но те/зетят и дъщерята/ не са важни персони и могат /и го правят/ да се снимат било в Холандия, било във Франция, било в Испания. Дори и в Калифорния да отидат, въпреки "забраната " ще се снимат Е обещавам ти, след няколко дена , когато се прибера, да постна снимки и от Алпите и от Барцелона
За разлика от други моите СВС са се случвали
цитирай
14. getmans1 - И, щое тогава таз носталгия по "онова" време коги бригадира ти рита вратата? ...
11.09.2023 18:00
... Опс, забравих, че комунистическата ти съвест се възпалила. Така се възпалила, че чак не забелязваш за какво става дума.

И, я да те питам като казваш, че твоите СВС все са случвали кога аджеба ти потръгна бизнеса бре, че аз нещо съм изтървал - от години те съжалявам, че сал "едно магазинче за дрешки секън хенд ти беше останало"


vencivaleri1951 написа:
то определено е след промените. Бях ядосан и участвах във всичко възможно /но законно/ което имаше на сергията-приватизация, традска реституция, проекти, реституиране на земеделски земи и гори Работил съм и по малко работя дори сега изключително за себе си. Ако преди промените имах стандарт в не малка степен заради родители, след промените те имаха приличен стандарт заради мен
Това което не можеш да разбереш, е че времето на твоята " гилдия" бе преди промените/ ти може да си добре, но болшинството не/, когато диктувахте условията на управленския персонал на средно ниво, какъвто бях аз Преди бригадирът влизаше "с шут" в кабинета ми и ми търсеше сметка, след промените влизаха притеснени и питаха "може ли"
Преди празника МИ отскочих до Поморие да взема от избата на "черноморско злато"
Собственикът е много симпатична дама, с която съм работил в "онова време" Била ми е оборотен инспектор-работлива, умна, креативна Всякакви кретени /"праизводственици" / са и крещяли и вероятно ако не се беше сменило "времето" можеше да добури до директор на клон . Щеше да е грохнала пенсионерка, с шепа хапове в ръка. Дойде обаче /не нейното време/ и е успешен банкер и собственик в различни направления. Изглежда прекрасно и има сравнително млад и добре изглеждащ мъж до себе си. Нека времето да е твое-нейното /годините/ въоще не личи
Колкото до СВС Предполагам, че си се концентрирал върху това което написах за зетя и дъщерята. сега съм малко на тръни, заради катеренето и, но те/зетят и дъщерята/ не са важни персони и могат /и го правят/ да се снимат било в Холандия, било във Франция, било в Испания. Дори и в Калифорния да отидат, въпреки "забраната " ще се снимат Е обещавам ти, след няколко дена , когато се прибера, да постна снимки и от Алпите и от Барцелона
За разлика от други моите СВС са се случвали

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6206471
Постинги: 2786
Коментари: 26728
Гласове: 9716
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930