Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2018 12:23 - „да обърнем палачинката“..https://youtu.be/CcLeDC7BLJA
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 3889 Коментари: 33 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  ПЕСИМИЗЪМ на РАЗУМА, но ОПТИМИЗЪМ на ВОЛЯТА..

КОЙ„ КОЙ е...с проф И.Христов..
я, да чуем в 15 мин.

от Уикипедия, свободната енциклопедия     image   Зенон от Китион, основател на стоицизма

Стоицизъм (Stoa; гръцки: Στοά) е школа на елинистическата философия основана в Атина от Зенон от Китион в ранния IV-III век пр.н.е.

Името произлиза от (гръцки: στοὰ ποικίλη – „пъстра стоа“) входа с колони на Агора, пазара на Атина, в която Зенон от Китион през 300 пр.н.е. започва своето учителство. Отличителен белег на стоицизма е космологичния мироглед, от който произлиза божествения принцип за всички природни явления и естествени връзки. Апатията е характерна за стоиците.

Наред с платонизма и перипатетизма, стоицизмът е една от най-значимите и важни философски школи в античността. Поради исторически обстоятелства свидетелствата за нея са ограничени и дават твърде изкривена представа. Запазените текстове на късни римски автори наблягат на етическата страна, пренебрегвайки логиката и физиката, и така след античността под „стоицизъм“ най-често се разбира определение за нравствени качества.

 



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - време е за Ницше, и „чукове по главите“...
05.02.2018 12:38
"За него (Ницше - б. м.) човекът е резултат от болестното развитие на живота - той е "болно животно", което се опитва да измами себе си с помощта на културата и морала, за да избяга от своята животинска същност."

Според Ницше, времето на античните герои и чудеса, на хора свръх-хората, отиващи отвъд границите на обикновените човешки способности...с непреклонни воля, интуиция и ум ще се завърне, следвайки принципа на цикличността...

Трябва да уточним, че под света авторите като Ницше имат пред вид европейската цивилизация, който културен егоцентризъм, аз никога не им прощавам. Но пък е редно да се уточни, че Ницше "убива" точно европейския, християнски, така популярен сред съвременниците му, ходещи в неделя на църква и в понеделник лягащи си с проститутка (и хващащи сифилис) Бог и изобщо не закача боговете на другите култури...

3.Свръхчовекът и волята за власт. Това са понятията, заради които, Ницше е обвиняван (напълно несправедливо), че е дал тласък на властовите амбиции и поведение на Хитлер... Всъщност свръхчовекът на Ницше, няма нищо общо с ариеца на Хитлер. Той е цел, а не раса.Свръхчовекът е индивидуална и културна цел - да се стремиш сам да надмогнеш човешката си природа, да пребориш животинските инкстинкти, страхове, пороци - да се превърнеш в мост към нещо друго, по-съвършено от човека... Ницше посочва, че от всички природни и вродени в нас инкстинкти единствено волята за власт може да реализира постигането на нещо свръхсилите ни. Власт - първо над себе си и собственото си тяло и ум, второ над обстоятелствата, трето власт в отношенията с другия - властта да убеждаваш не от позицията на добронамерен лицемер, с книжка, в която пише как ако не те слушаме ще идем в ада..., а от позицията на истински сила, умения и качества.

Едно общество от такива хора, отишли свръх човешкото би било крайно хармонично!
цитирай
2. troina - тезз „чукове“ са..за
05.02.2018 13:02
Мерлин4о, Магересника,
Блякчу Пърдяторчо,и
Ико Маус..
и баба им Венка Црвената..
некой да не пропусна..
след малко...
да си налея едно Мартини Бианко,
/ бай Венце, наздоровье крассной Помешчик!
цитирай
3. milady - баба венка66 се пени от яд..
05.02.2018 13:29
че ,аз съм в Рая на Комунизма, а „тя“
се пържи на бавен огън,у врелия Бъ Гъ на Ръба Капитализъм..
кой на каквото си постели, товарищ балалайкин..
имам и пенсия, и соц.помощ/тъй като ме оперираха пр2г
имам и ЕТ/в Германия..
щото в България имам друго,от 1990г..
Съзнанието/акъла/определя Битието,байно..
тъй рече Джулия Първа,Ерцхерцогиня фон Турн и Таксис..
/посл. да затвори вратата...хха
цитирай
4. predatorkapredatorka - братя българе,чуйте ме..
05.02.2018 13:44
пУтлер и пЕрдоган-Ефенди
си делят клетата българия,
както винаги..досега..
и тук има един файтон продажни блядове,които
ви предават за дребни махмудии..те седят на бюра,дерзаят су-у Вашата Свобода..
има, разбира се и най-обикновени ,добри хорица,които просто
са били винаги бедни,простовати, и мачкани..
мъка ми е..да гледам това..
за кой ли път..
Родино, моя клета..
цитирай
5. saankii - злобаря дърт,който е най-калпав рестиТут,като онъз др.РостиТутка,
05.02.2018 13:56
за твое инфо,тук социал.помощи ги превеждат по банков път,
по цялото ЕУ,
докато например пийвам Текила СънРайз в Лас Палмас..
и..хоопп..те фръкнали...
ето, на тва му казвам аз,Комунизъм и Демокрация..
помага на всички,а богатите плащат най-много /така е справедливо..
а, ти колко данъци плащащ, или ги..скатаваш..лъжливо овчарче..
я, шапки долу..тук има и Дами, нали..
цитирай
6. milady - знам, как ще ми опонирате..
05.02.2018 14:07
професора е Ляв
даа..кръвта вода не става..
но,за мен той е Философ,учен,демократ и ерудит..
а политиката винаги е била..старата..к.рва...
ще видим, как ще минем м-у капките..
Времената са ..много интересни..
цитирай
7. predatorkapredatorka - колегата nkf.blog.bg/..e право в целта...
05.02.2018 14:20
23 /абсолютно си в целта..
всеки ден,ни засипват от п-ва с долна,продажна,
червена пропаганда..
ето, преди час пускам коментар, и Демократина Мерлинчо,
ме изтрива, обижда, и изгони..
това е безпрецедентно..братоубийствено и продажно..
думи нямам за възмущението си
Юлия
Постинг: "Големия взрив"
Автор на постинга: vencivaleri1951

да не ме изтрие и тазз червена реститутКа ВВ51
цитирай
8. nalia - Мерлин40, самоомагьосалият се магесник:))
05.02.2018 14:29
troina написа:
Мерлин4о, Магересника,
Блякчу Пърдяторчо,и
Ико Маус..
и баба им Венка Црвената..
некой да не пропусна..
след малко...
да си налея едно Мартини Бианко,
/ бай Венце, наздоровье крассной Помешчик!


Дето още си играе на стражари и апаши. И има модерацийка да го пази.
Няма шанс коментарът ми как нацистка Германия и СССР си поделиха по братски Полша, а после бяха побратимени Прибалтийските страни, Бесарабия и част от Финландия.
Употреба на нацизма пар екселанс:)
Да се молим Украйна да се спаси от братската руска прегръдка!
Щото и ние едвам успяваме.
цитирай
9. milady - Те си личат продажниците,като въшките..на п-ва..
05.02.2018 14:38
8. nalia - Мерлин40, самоомагьосалият се магесник:))
14:29

чуди се,ква карта да ми извади, че..Нацизма.
дето ми е „първа“ специалност..
просто ,той е платен драскач,
а аз безпартийна РодоЛюбка..
на ползу Роду..
„ако губя, губя само аз
ако, печеля, печели..цял Народ“
Апостола Левски
/който бе обречен от руснак, граф Игнатиев
срам за вас, Родоотстъпници, срам, и Съд..
цитирай
10. troina - къде се покри Черно Червената Русенска мъгла/ ела ми тук,плямпало блогово..
05.02.2018 14:58
kontraprop/2017/02/19/levski-ubijstvo-poru4ano-ignatiev-naredeno-sultana/


На днешната дата, си спомняме за Апостола. Левски е обесен на 18-и февруари 1873-а (6-и февруари старт стил), след незаконен и бърз процес от комисия, който е извън нормите на действащото Османско законодателство (тогава вече модернизирано по европейски образец). По традиция медии, политици и разни организации се надпреварват да възхваляват Апостола и да се възползват от образа му. Също така по традиция същите медии, организации и политици ще пропуснат да отделят внимание на истините около неговата смърт, както и за пореден път да дадат гласност на клишетата, но не и истинските завети на неговото дело.
Посочена е и „целта“ на руските „грижи“ спрямо българския народ“: „да държим в нравствено подчинение съседните области (т. е. България – б. м.) и да превърнем българското население … в послушно оръдие на руската политика…“

И още важен текст от „Записките“ на граф Н. Игнатиев:

Янко Гочев – „Убийството на Васил Левски – виновниците„
цитирай
11. blackpredator - бе аз имам друг спомен
05.02.2018 16:37
за граф Иванчо хаджиПенчович и Ко
и за Украйна имам друг спомен
ама може историческият шублер на двете стругарки да е по-наточен
цитирай
12. nalia - ..платен драскач:)
05.02.2018 17:28
milady написа:
8. nalia - Мерлин40, самоомагьосалият се магесник:))
14:29

чуди се,ква карта да ми извади, че..Нацизма.
дето ми е „първа“ специалност..
просто ,той е платен драскач,
а аз безпартийна РодоЛюбка..
на ползу Роду..
„ако губя, губя само аз
ако, печеля, печели..цял Народ“
Апостола Левски
/който бе обречен от руснак, граф Игнатиев
срам за вас, Родоотстъпници, срам, и Съд..


Блеки, ако всичкия ти спецназ е като спуснатия начело, няма да стигне за нищо зарплата:))
цитирай
13. starforlife - Ето ме, ако някой нещо иска да ми каже, сега е момента, защото пак ще зачезна.
05.02.2018 17:46
А по 'темата':

blackpredator написа:
бе аз имам друг спомен
за граф Иванчо хаджиПенчович и Ко
и за Украйна имам друг спомен
ама може историческият шублер на двете стругарки да е по-наточен

Блеки, някои хора тук, включително домакинката, искат точно това да ти кажат: Че ти, лично, нямаш никакви спомени по въпросите, по които се опитваш да налагаш, че "историческият шублер" на твоите идеолози е най-правилния.
Ако го погледнем през рамката на клишето: "Историята се пише от победителите." Първоначално, някога, русите са победили и написали какъв трябва да е прочитът за нас, незнаещите, не билите свидетели. Сега амерковците са победители и прекрояват историята. Естествен процес.
Въпросът е, че такива като теб са повече руси или амерковци, а не Българи, и се опитват да налагат техни (на русите и амерковците) интереси като виждания и начин на поведение, а не наши, родни, български. Разбираемо е при евентуално положение, че нямат хъс за собствено действие, а все чакат някой да им каже какво, кога и как да правят.
Така беше (през времето на социализма), но не така трябва да бъде и се надявам младите хора да го осъзнават. И те го осъзнават.
Не съм забелязал в Нета и не познавам в реала млад човек да е толкова заблуден, че да иска да живее в Москва например. Всеки на драго сърце иска и би живял в Манхатън. Иска автоматична врата на двата си гаража под къщата и вътре "Тойота" и 'Порше', а не 'Лада' в ламаринената консерва пред панелката. Да пътува с влак-стрела, а не с конюшня. Да хапва пиле-киив, а не гулаш. Да почива в Алпите и на Малдивите, а не в Кисловодск.
Времето не прощава. То постепенно, и исторически, и икономически, и всякак обосновано, налага прогресивното. И всякакво дърлене по блогови паланки е просто безсмислено с липсата на... смисъл.
"Роспрогрес" е история. Сега Илон Мъск с 400 човека прави това, което първите с 40 000. Два пъти по-качествено и два пъти по-евтино.
Така работи Времето. Фактологически.
цитирай
14. milady - заразяваш ме с твоя Ентусиазъм,Г.през дългата Зимна ваканция го четох..
05.02.2018 17:57
Сега Илон Мъск с 400 човека прави това, което първите с 40 000. Два пъти по-качествено и два пъти по-евтино.
Така работи Времето. Фактологически.

а, блеки, ти какво четеш, освен блог бг,и..Ла Руссель..
цитирай
15. blackpredator - да бе Налке
05.02.2018 17:58
платени сте цецките от студена обработка
аз съм хоноруван Хефест

малко е тъпичко това със спецназа
по-умните отдават нужното на опълченците...
цитирай
16. starforlife - Ами това е Новото Време и за Българските таланти, Ю.
05.02.2018 18:19
Тези, които не си губят времето с политика, а работят, Работят, РАБОТЯТ. За осъществяване на Мечтите си.

milady написа:
заразяваш ме с твоя Ентусиазъм,Г.през дългата Зимна ваканция го четох..

Докато въпросният измисля глупендерски "термини" от вида "ITГети", мислейки ги за нещо интересно и велико (прочетох дърленията му като балон в тръни по мой адрес), български "ITГетьовци" създават стартъпи, които за половин година достигат капитализация 1,3 млрд. долара.
Не, не е грешка! Милиарда, не милиона.
И го правят Български необременени амбиции, без капчица политически пристрастия и зависимости.
Не хора на Бойко-Гейко, Путин-Фрутин, Тръмп-Налъмп... А хора, които работят по 12-13 часа на ден, но за година си купуват "Честна" и то не, за да я показват в блог.бг, а за да стигат по-бързо до офисите си на други континенти.

И това вече не са изолирани случаи, Ю.
Познавам 6 такива екипа (което за малка България си е цифра), успели за по-малко от година, минимум да утроят "ITГетьовщината" си.
Самият аз го направих.
А те (боговите полит-б(л)еки) нека блогореят и си мислят, че тъпите им фрази наклонявят на някого дедовия.
Когато прекалят, винаги мога да се кача на... "Ладата" (ха ха ха) и с памперс в ръка да ги погледна косо в очите по местоживеене.

Докукане.
Пък утре, докато пия чай на Витоша, може да разкажа защо "Mate 10", а не гаражното китайче е телефонът.

И един по-здрав за прорусите:
https://youtu.be/dkIERaWF0Ug
цитирай
17. cortana - :)
05.02.2018 18:41
starforlife написа:
Не съм забелязал в Нета и не познавам в реала млад човек да е толкова заблуден, че да иска да живее в Москва например. Всеки на драго сърце иска и би живял в Манхатън. Иска автоматична врата на двата си гаража под къщата и вътре "Тойота" и 'Порше', а не 'Лада' в ламаринената консерва пред панелката. Да пътува с влак-стрела, а не с конюшня. Да хапва пиле-киив, а не гулаш. Да почива в Алпите и на Малдивите, а не в Кисловодск.
Времето не прощава. То постепенно, и исторически, и икономически, и всякак обосновано, налага прогресивното. И всякакво дърлене по блогови паланки е просто безсмислено с липсата на... смисъл.
"Роспрогрес" е история. Сега Илон Мъск с 400 човека прави това, което първите с 40 000. Два пъти по-качествено и два пъти по-евтино.
Така работи Времето. Фактологически.
Жоро, кой си ти, 'ITГетьо', че да спориш с Хефест? :) :) :)))
цитирай
18. cortana - :) :) :)))
05.02.2018 18:44
blackpredator написа:
аз съм хоноруван Хефест
Хоноруван къде? В блогбеге?! :) :) :)))
цитирай
19. nalia - Доктор хонорис кауза:)))
05.02.2018 19:27
cortana написа:
blackpredator написа:
аз съм хоноруван Хефест
Хоноруван къде? В блогбеге?! :) :) :)))

цитирай
20. cortana - :)
05.02.2018 19:37
nalia написа:
Доктор хонорис кауза:)))
Може и 'блогос пердута' :) :) :))))

starforlife написа:
И един по-здрав за прорусите:
https://youtu.be/dkIERaWF0Ug
Слава богу не зная руски, но зная текста на песента. 'Русите' и 'амерковците' обаче, Жоро, едва ли ще схванат посланието, което им отправяш.
Може би 'Нуки' е по-подходяща интерпретация за техния случай. :)
https://youtu.be/sWtQqhYcK1Q
цитирай
21. troina - блякчу, мойту либоФф..фор евър, до Сибир и..обратно...
05.02.2018 19:45
nalia написа:
Доктор хонорис кауза:)))
Може и 'блогос пердута' :) :) :))))
цитирай
22. blackpredator - знам бе Гьорге
05.02.2018 21:15
Аз съм небългарин, дето иска 48% от Пирин, да се покрият с писти и лифтове за да могат бедните и гладни рашки да се пързалят. Същото се отнася зя Рила, Родопите и Стара планина
Да, част от русофилството ми е благодарение на Путин. Писал съм хиляди пъти защо. Най-малкото не е пожарникар.
Другата част от русофилтвото ми е част от патриалхалното ми чувство за чест и благодарност
Защото Русия сложи България на картата. Не чичо Сам, не Англия, не Франция, не Австроунгария или Германия.
Имала интереси. Ми има, затова е империя, тия по-горе са се пацифисти.
Има много заблудени и Русия на второ място след САЩ по прием на мигранти.
Няма българи, щото там има кой да бере аспержи и разнася пици.
По-скоро има, с европейски и над заплати, но за специалисти, не хуманитарни лаладжии.
От Лади няма нужда - Renault, Nissan, Toyota, GM, Ford, Volkswagen, BMW, Peugeot, и Citroen всички имат производствени мощности в Русия.
Миналото лято Мерцедес започна строителство на нов, Тойота втори.
Нали се сещаш, че не ги карат севернокорейци.
А на Малдивите и в Алпите и не само, руснаците са предпочитани туристи.
Мен Илон Мъск засега не ме впечатлява, нали съм малко глупав.
Но остави го мойто наивно русофилство.
Напиши за масовите българи, купили имоти в Крим и Кисловодск...
цитирай
23. sestra - Много време е искала
05.02.2018 21:44
да е империя, а си остава териториален и хуманитарен бандит. Добре, че артисти е раждала Русия, на които обаче до един не е простила кое? Човешкия лик, уважаеми българи. Наистина, спешно е настанало времето да се погрижим за своето лице. Всички читави.
цитирай
24. predatorkapredatorka - Блеки, темата е моя, имам въпрос в комент 10, а ти ..
05.02.2018 21:48

продължаваш с алабализмите..
Блогърю, така дебат не се води..
или вече си на 3 водки? на 2 си, познавам те повече от булка ти
ти на това,отговор ли му казваш, блогова пръдня, да не дремеш..сам пред тВ
!!!??

/ Да, част от русофилството ми е благодарение на Путин. Писал съм хиляди пъти защо. Най-малкото не е пожарникар.Другата част от русофилтвото ми е част от патриалхалното ми чувство за чест и благодарност
Защото Русия сложи България на картата. Не чичо Сам, не Англия, не Франция, не Австроунгария или Германия.
Имала интереси. Ми има, затова е империя, тия по-горе са се пацифисти.

цитирай
25. cortana - Глупостта не ходи по гората, а по блоговете. :)
05.02.2018 21:52
анонимен написа:
Гоче, сега стартъпи за милиарди ли създаваш? -:)
Човекът казва, че е утроил нещо, а не, че е създал това, за което завистливо кретенееш.
цитирай
26. starforlife - Добро утро.
06.02.2018 07:48
blackpredator написа:
Аз съм небългарин, дето иска 48% от Пирин, да се покрият с писти и лифтове за да могат бедните и гладни рашки да се пързалят. Същото се отнася зя Рила, Родопите и Стара планина

Технически погледнато това няма как да стане, но по-важното е, че желаеш нещо добро, което обаче не става с философстване и чесане на езици. Още по-малко с чуждопоклонничество. Или греша?


blackpredator написа:
Да, част от русофилството ми е благодарение на Путин. Писал съм хиляди пъти защо. Най-малкото не е пожарникар.
Другата част от русофилтвото ми е част от патриалхалното ми чувство за чест и благодарност
Защото Русия сложи България на картата. Не чичо Сам, не Англия, не Франция, не Австроунгария или Германия.
Имала интереси. Ми има, затова е империя, тия по-горе са се пацифисти.
Има много заблудени и Русия на второ място след САЩ по прием на мигранти.

Има едно нещо по отношение на Путин, което няма как да отрече всеки трезвомислещ и това е, че покрай собствените и лобистки интереси, той (Путин) работи и то успешно и за интересите на страната си. В това отношение пожарникаря е говедо, което когато и да гръмнеш - все му е късно.
Виж за слагането на България на картата от Русия, ама изобщо не съм съгласен. Велика България, знаеш сам колко пъти по-голяма е била на картата от настоящата. И е била такава не благодарение на Русия, а на велики българи. А такива велики българи не се пръкват в територия, която се дели на русофили и американофили, славещи чуждото, наместо да воюват за своето.
Вземи за пример дори блога: Кога завързахте диалог как нещо да стане (писта на Пирин примерно), вместо да се дърлите дали на Путин или на Тръмп му е по-голям?
На който и да е - няма да ви подпре с него, ще ви прее~е.


blackpredator написа:
Няма българи, щото там има кой да бере аспержи и разнася пици.
По-скоро има, с европейски и над заплати, но за специалисти, не хуманитарни лаладжии.
От Лади няма нужда - Renault, Nissan, Toyota, GM, Ford, Volkswagen, BMW, Peugeot, и Citroen всички имат производствени мощности в Русия.
Миналото лято Мерцедес започна строителство на нов, Тойота втори.
Нали се сещаш, че не ги карат севернокорейци.
А на Малдивите и в Алпите и не само, руснаците са предпочитани туристи.

Абре, Блеки, какви специалисти бре? При възможност всеки такъв би забегнал на Запад (и постоянно се случва), защото не само възнаграждението му там е в пъти по-високо, а и условията за реализация. Да, има специалисти Русия, не отричам. Но на каква цена? Да, има постижения Русия, не отричам (каква батерия само например създадоха миналата година). Но на каква цена?
А за производствените мощности, за които споменаваш, няма смисъл да обсъждам просто защото е смешно, ако не се проумява защо се случва.
За предпочитанието към рашите като туристи - още повече.


blackpredator написа:
Мен Илон Мъск засега не ме впечатлява, нали съм малко глупав.

То и Путин явно не го кефи, след като руските тайни служби направиха няколко неуспешни опита за покушение спрямо него.


blackpredator написа:
Но остави го мойто наивно русофилство.
Напиши за масовите българи, купили имоти в Крим и Кисловодск...

Не съм определял русофилството ти като наивно.
Глупаво и безсмислено е.
А за нещо, което не зная (за имотни сделки на българи в Русия) - не бих могъл да пиша.
Ако кажеш за такива в Дания, САЩ и особено Канада - бих могъл, но какъв е смисълът?
(Районът на Кисловодск - бил съм 6-7 пъти там - е отвратителен. Трябва да си хахо, че да купиш имот там.)
цитирай
27. starforlife - Миличка, нали съм казвал, че нямам нужда от защита.
06.02.2018 07:54
cortana написа:
Глупостта не ходи по гората, а по блоговете. :)
анонимен написа:
Гоче, сега стартъпи за милиарди ли създаваш? -:)
Човекът казва, че е утроил нещо, а не, че е създал това, за което завистливо кретенееш.

Драги ми анонимен смехурко...
За последната година трудовото ми възнаграждение се почти утрои. Тоест, правилно съм се изказал, а ти погрешно разбрал.
Една от фирмите, които създадохме със сина ми, увеличи капитала си почти петорно. Тоест, спрямо погрешно възприето от теб - дори е посмалено.
А грешното ти разбиране е, че аз говорех за стартъпи на хора, които познавам пряко или задочно, а не намеквах да са мои. Никъде не споменавам себе си спрямо такова обстоятелство. Никъде.
Но ще открехна малко завесата в едно направление само, за да те издразя, защото ме кефи да го правя спрямо дребни душици като теб: България е на път да се превърне в основен и водещ трейнър в световен мащаб в една от АйТи областите на бъдещето. И като казвам "на път" - чети, че американски фирми вече преговарят с наши и подписват контракти.
Може пък и мой подпис да се курдише под такава хартийка - все пак една от фирмите ми е с традиции при компютърното обучение и, ако мен вече ме мързи - синът ми (големият) отдавна се доказа и в тази област и не просто ще ме замести, а надскочи в пъти.
Всъщност: Той вече го е направил (надскочил) по редица показатели. Особено по разбирания за съвременния Бизнес.
цитирай
28. predatorkapredatorka - Ж,знам, че ИТ е любимата ти тема/ актуално е да..
06.02.2018 08:34
starforlife написа:
Познавам 6 такива екипа (което за малка България си е цифра), успели за по-малко от година, минимум да утроят "ITГетьовщината" си.
Самият аз го направих.

в тази област може и да има старт-ъпи за милиони,даа
но, за мен това не е ръст в производството, и нови раб.места...
а,разширяване в сектора на услугите..
повтарям ,за мен това не е..продукт,а съпътстващ атрибути,„приложения“..
оня ден,се разчетох точно по тази Темата...кво се случва в Б=я..
инак, нищо против,Успеха мирише мн.приятно..
успех на момчетата, радвам се за вас..
цитирай
29. predatorkapredatorka - това не е Икономика, нежели..индустрия, да бъдем презицни в Словото си..
06.02.2018 09:07
За съжаление ни обърнаха на кол центрова държава, в която разни студентчета за по 1500 лв. в София обслужват Европееца как да си включи РС-то с 5 000 евро заплата....

в ФРГ се работи,произвежда се хляб, сирене,мляко,дрехи,обувки
стомана,руди,черна и бяла техника, Автомобили,медецинска техника, и необходимите
за това съпътстващи суровини и материали..
сектора на ИТ услугите е само обслужващ подотрасъл..
затова и там има около 3-4% безработица..
няма да досаждам надълго и широко..
цитирай
30. starforlife - Ю, права си, но... не си. Ха ха ха
06.02.2018 13:03
А не мислиш ли, че така трябва да бъде?
Искам да кажа: Всеки да пише (се прави на философ, дървен) за това, което разбира. Именно затова аз не мога да дам съвети как 48% от Пирин да се покрие с писти и не го правя. Така, както този който може това, да не ми дава наклон как да АйТи-зирам след това инфраструктурата. Но нееее - блог.бгеецът всичко знае и може и трябва да е наклон за околните дори и там, където е гола вода. Защото нали: по чехли, с Гугъл и вече е готвач, шлосер, доктор, компютърен спец... А в действителност не знае кое е дръжката на тигана, струга би го гледал като 1000 лева на цяло, не различава ларинкса от фаринкса, RAM-a го мисли за маргарин, а ROM-a - за питие.
Производството е хубаво нещо, визирайки индустрия в общо възприемания вид, но по света има десетки държави, които произвеждат предимно услуги и това не пречи икономически да са повече от отлично.
Производство отдавна не означава това, което си написала. Автомобилът например продължава да има 4 колелета, но технологиите, които не можеш да видиш и пипнеш в него се удвояват през 2 години.
Да произвеждаш АйТи инженери също е производство и не, не става въпрос за "студентчета" с по 1500 лева заплата, правещи това, което си писала (Кой работи за толкова в сектора бре, Ю? Една стюардеса взема двойно.), а за специалисти с по 5-8-10к и нагоре, които като не оправят сървър на "Найк" например - компанията брои 10 млн. неустойка. Всъщност, като го оправят - пак ги брои. И продължава да се грижи за АйТи поддръжката им.

Повярвай ми, не знаеш какво се случва в АйТи сектора в момента в България, просто защото няма къде да го прочетеш и това е повече от правилно.
А е така, защото Държавата е абдикирала от функциите си и участва с малкото пръстче (и то гипсирано) в сектора.
цитирай
31. predatorkapredatorka - моля те,отвори си тема за заплатите,
06.02.2018 14:06
аз имам обща представа,как вървят нещата
нали, чета форумите,имам и познати,приятели, които
работят в ИТ сферата,и в София,и в Европа..
заплащането е..проф.тайна, и все пак, да не се надприказваме
Истината е ,че има голям глад за инженери,и това не е само в ИТсектора
големи заплати получават ръков.Сектори, в банки,межд,компании..и така..
това са хора с голям стаж, и доказани проф.качества..
а те са ..буквално единици..на едната ми ръка..
изключения винаги има „Жоре, като Илън Мъск.и..Божидар Гевечанов..
излизаам аз
....обади,кога ще черпиш за тройната заплата?

цитирай
32. cortana - 32. predatorka
06.02.2018 14:17
Г-жо Юлия, Жоро не те лъготи. Ако ти имаш познати в IT сектора, които сигурно се броят както казваш на пръстите на ръцете ти, пред очите ми всеки ден са близо 2000 такива. И отлично зная на кои отдели в какви рамки се движи трудовото възнаграждение. И да, под 1500 лева няма, точно както ти го казва Смарти. Познавам човек и с 12 хиляди. Познавам и такива (Ж е един от тях) които март вземат 13та заплата, а декември 14та. И не говорим за ръководни кадри, а за компания (немска:) с над 800 човека персонал. Не точно IT, а именно в сферата на производството. :)
цитирай
33. starforlife - ~ 33. cortana
06.02.2018 14:35
Естествено, че не лъготя. Какъв би бил смисъла?
Имам (служебно обусловени) отношения с... (броя) 14 компании в София и страната, в които работят по над 1000-1500 човека и които вземат повече от прилични за България заплати.
И не фактът, че 2-3к заплата за всеки над обслужващ персонал е нещо яко. Готиното е, че работят на реални осигуровки и освен, че при пенсиониране няма да стават по принуда киселомекопитаещи, а с една пенсия към момента от 700-800 лева биха карали споколни старини, не се чувстват втора ръка хора като десетки хилядите, които работят за едно, а получават като пенсионна гаранция за старините си друго.
Когато един оттеглил се от активна трудова дейност човек, получава достойно пенсионно обезпечение, той ще се забавлява по коренно различни начини от тези да се дърли комплексирано по блогове и форуми и да е Путинофил или Тръмпофил. Особено след като с нормална заплата преди това, си е подсигурил важни обстоятелства като: жилище, техническо обезпечаване и най-вече - добро образование на Децата си.
Или греша?

ПС: Клинчерът за 14-тата заплата не трябваше да го вкарваш. Сега пишман "ITГетьовците" ще отделят прекомерно количество сок от жлъчката, а аз не искам да им го причинявам заради такива тленни неща като пари, които не са най-важното, но да ги имаш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100298
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031